پایگاه اطلاع رسانی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان شامگاه روز دوشنبه به نقل احمد جمشیدی اعلام کرد: سیاست مد نظر هیات مدیره و مدیریت باشگاه همواره بر حمایت از تیم های ورزشی باشگاه به ویژه تیم فوتبال بوده و به یقین باید فردی سکان هدایت تیم فوتبال ذوب آهن را به دست گیرد که در خور شان، جایگاه و قدمت دیرینه ذوب آهن باشد.

وی افزود: با در نظر گرفتن شرایط کلی فوق، قصد داشتیم که از گزینه های مطرح داخلی استفاده کنیم که نمونه بارز آن آقای علی دایی بودند ولی بنا بر مواردی که قبلا و توسط ایشان مطرح شد این کار انجام نپذیرفت و با جمع بندی نهایی که صورت گرفت تصمیم بر استفاده از سرمربی بین المللی و دارای سوابق روشن برای سکان داری تیم فوتبال گردید که مذاکرات لازم در این زمینه با چندین گزینه مطرح، آغاز گردیده که به زودی و پس از نهایی شدن، اطلاع رسانی لازم در این ارتباط صورت می پذیرد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن با اشاره به اینکه در زمان نقل و انتقالات هستیم، اظهارداشت: باشگاه به دنبال جذب بازیکنان مورد نیاز تیم در پست های مورد نظر است و با تایید کمیته فنی باشگاه، مذاکراتی در این خصوص صورت گرفته که این بازیکنان طی روزهای آینده معرفی و به تمرینات تیم اضافه می شوند.

وی تصریح کرد: با توجه به نیاز ضروری به انسجام بهتر تیم و انجام تمرینات با کیفیت بالاتر، در صدد برگزاری اردوی با کیفیت تحت نظر کادر فنی و سازمان فوتبال باشگاه در مکان مناسب هستیم که محل آن به زودی اعلام می شود.

جمشیدی اضافه کرد: با نظر کمیته فنی باشگاه و تا هنگام معرفی سرمربی جدید تیم، هماهنگی های لازم برای برگزاری با صلابت تمرینات و برگزاری چند دیدار دوستانه با تیم های فوتبال کشور صورت گرفته که به زودی برنامه زمان بندی آن اعلام خواهد شد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن بیان کرد: باید از صبر و شکیبایی هواداران راستین، دلسوزان واقعی باشگاه و مسئولان ذیربط کشوری و استانی که همواره یار و یاور مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه بوده اند سپاس گذاری نموده و به ایشان اطمینان قلبی دهم که در نیم فصل دوم ، شاهد نتایج بهتری که در شان و جایگاه واقعی ذوب آهن باشد، خواهند بود. 

در اواخر نیم فصل سال گذشته، با تصمیم هیات مدیره ذوب‌آهن، علیرضا منصوریان جایگزین نمازی شد و این تیم نتیجه‌های خوبی را هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا به دست آورد و در فصل گذشته نماینده‌ای شایسته برای فوتبال ایران بود و حتی تا مرحله یک هشتم نهایی نیز پیش رفت اما سرانجام بر اثر اشتباهات فردی، از گردونه رقابت‌ها خارج شد.

حدود سه هفته پیش منصوریان از تیم ذوب آهن جدا شد که هیات مدیره این باشگاه نگرفتن نتایج مطلوب در فصل جاری را دلیل پایان کار با منصوریان اعلام کردند.

تیم ذوب آهن اصفهان هم اکنون با پانزده امتیاز در رده یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.