هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا

جشنواره گل لیورپول و بایرن در شب شکست اینتر برابر رئال مادرید

هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی لیورپول و بایرن مونیخ برابر آتالانتا و سالزبورگ همراه شد

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، هفته سوم و پایانی دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۰-۲۰۲۱ در حالی به پایان رسید که تمامی مدعیان برابر رقبا به پیروزی رسیدند.

در یکی از مهمترین بازی‌ها که از گروه A برگزار شد تیم بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی در اتریش مهمان تیم نه چندان نام آشنا، اما جنگنده سالزبورگ بود که در پایان باوارایی‌ها توانستند در دیداری پرگل و با نتیجه ۶ بر ۲ از سد میزبان بگذرند تا با کسب سومین بردشان ۹ امتیازی شوند و صدرنشین باقی بمانند.  

در حساسترین دیدار هفته سوم و از گروه B رئال مادرید در ورزشگاه دی استفانو در  حالی میزبان اینتر میلان بود که هر دو تیم در دو دیدار قبلی موفق به پیروزی نشده بودند و در پایان رئال موفق شد در دیداری جذاب و دیدنی با نتیجه ۳ بر ۲ از سد شاگردان آنتونیو کنته بگذرد تا شاگردان زیدان با کسب اولین ۳ امتیازشان در این فصل مجموع امتیازاتشان را به عدد ۴ برسانند و خود را به رده دوم این گروه برسانند.

در این دیدار ابتدا کهکشانی‌ها با دو گل کریم بنزما و سرجیو راموس در دقایق ۳۳ و ۴۵ از اینتر پیش افتاد، اما در ادامه لائوتارو مارتینز و پریشیچ کار را به تساوی کشاندند و در نهایت با تعویض‌های زیدان این رودریگو بود که موفق شد با گلزنی در دقیقه ۸۰ پیروزی را برای رئال به ارمغان بیاورد. اینتر هم با ۲ امتیاز در پایان دور رفت در قعر این گروه قرار گرفت.

در یکی دیگر از دیدار‌های پرگل هفته سوم، لیورپول دست به کار بزرگی زد و توانست در خانه آتالانتا با نتیجه ۵ بر صفر به پیروزی رسید تا شاگردان کلوپ با ۹ امتیاز در آستانه صعود به دور حذفی قرار بگیرند. در این بازی دیگو ژوتا موفق شد با گلزنی در دقایق ۱۶، ۳۳ و ۵۴ هتریک کند. همچنین محمد صلاح و سادیو مانه دیگر گل‌های لیورپول را به ثمر رساندند.

پورتو در حالی که مهدی طارمی را از دقیقه ۸۸  در زمین داشت، در خانه خود با نتیجه قاطع ۳ بر صفر از سد مارسی فرانسه گذشت تا با ۶ امتیاز پس از منچسترسیتی در جایگاه دوم گروه C بایستد. در بازی پدیگر این گروه سیتیزن‌ها با همین نتیجه المپیاکوس یونان را از پیش رو برداشت تا شاگردان گواردیولا با ۹ امتیاز در صدئر این گروه قرار بگیرند.

هفته سوم
تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت
شاختار 0 6 مونشن گلادباخ سه شنبه 13 آبان 21:25
لوکوموتیو 1 1 اتلتیکومادرید سه شنبه 13 آبان 21:25
سالزبورگ 2 6 بایرن موینخ سه شنبه 13 آبان 23:30
رئال مادرید 3 2 اینتر سه شنبه 13 آبان 23:30
منچسترسیتی 3 0 المپیاکوس سه شنبه 13 آبان 23:30
پورتو 3 0 مارسی سه شنبه 13 آبان 23:30
آتالانتا 0 5 لیورپول سه شنبه 13 آبان 23:30
میتیلند 1 2 آژاکس سه شنبه 13 آبان 23:30
بشکیتاش     منچستریونایتد چهارشنبه 14 آبان 21:25
زنیت     لاتزیو چهارشنبه 14 آبان 21:25
بارسلونا     دیناموکیف چهارشنبه 14 آبان 23:30
واروش     یوونتوس چهارشنبه 14 آبان 23:30
کلوب بروژ     دورتموند چهارشنبه 14 آبان 23:30
سویا     کراسنودار چهارشنبه 14 آبان 23:30
چلسی     رن چهارشنبه 14 آبان 23:30
لایپزیش     چلسی چهارشنبه 14 آبان 23:30

 

دیدگاه تان را بنویسید