پایان دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

پیروزی لیون مقابل یووه در شب شکست رئال برابر منچسترسیتی در برنابئو +عکس و فیلم گل ها/برنامه و نتایج

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با شکست رئال مادرید در خانه همراه شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، رقابت های دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دو دیدار به پایان رسید.

گواردیولا  و شاگردانش در تیم منچسترسیتی در مادرید به مصاف رئال رفتند. در دقایق پایانی نیمه اول سیتی موقعیت خوب گلزنی داشت که کاسمیرو و والورده دروازه خود را نجات دادند. در دقیقه ۶۰ این مسابقه با اشتباه اوتامندی و رودری، وینیسیوس بازیکن رئال ایسکو را در موقعیت گلزنی قرارداد و او هم توانست دروازه ادرسون را باز کند و رئال یک برصفر در خانه پیش بیفتد. حملات سیتی در دقیقه ۷۸ نتیجه داد و ژسوس با ضربه سر دروازه کورتوا را باز کرد. در دقیقه ۸۳ نیز داور خطای کاروال روی استرلینگ را خطا تشخیص داد و دی بروینه گل دوم سیتی را در خانه رئال زد. در نهایت سیتی با نتیجه ۲ بر یک در برنابئو رئالمادرید را شکست داد.

لاپورت بازیکن سیتی در نیمه اول به علت مصدومیت از زمین بیرون رفت و فرناندینیو به زمین آمد. راموس هم در نیمه دوم اخراج شد.

لیون در ورزشگاه المپیکو فرانسه به مصاف یوونتوس رفت. میزبان در دقیقه ۳۱ توسط توسار به گل رسید؛ این گل زمانی به ثمر رسید که دلیخت مدافع یووه به دلیل خونریزی از ناحیه صورت بیرون از زمین بود. در نهایت این بازی با همان یک گل به نفع لیون به پایان رسید.

Screenshot_20200227-012414_Chrome

 

4656

4809

3010

2163

IMG_20200227_001639_724

برنامه و نتایج کامل فوتبال لیگ قهرمانان اروپا 2020-2019 + جدول

 

دیدگاه تان را بنویسید