جی پلاس

بمب استقلال دردسر ساز شد! / نادری 11 میلیارد برای آبی ها آب می خورد؟

ماجرای پیوستن محمد نادری به استقلال به پایان نرسیده است و هنوز رضایت نامه این بازیکن از سوی باشگاه بلژیکی صادر نشده و این دردسری را برای استقلالی ها ایجاد کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، محمد نادری که فصل گذشته به صورت قرضی از کورتریک بلژیک به پرسپولیس آمده بود، با پیوستن به استقلال یکی از مهم ترین نقل و انتقالات فصل آینده لیگ را رقم زد.

با وجود اینکه نادری به صورت رسمی به هواداران استقلال معرفی شده اما این بازیکن هنوز در تمرینات استقلال حاضر نشده است.

به نظر می رسد این بازیکن هنوز رضایتنامه خود را از کورتریک دریافت نکرده و همین مانع حضورش در تمرینات شده است. باشگاه بلژیکی حدود 150 هزاردلار برای صدور رضایتنامه نادری می خواهد که مبلغی حدودا 4 و نیم میلیارد می شود.

با توجه به قرارداد سنگین استقلال با نادری که با توجه به آپشن ها می تواند به 7 میلیارد هم برسد، اضافه شدن این مبلغ، هزینه خرید نادری برای استقلال را رقمی در حدود 11 میلیارد می کند.

باید دید استقلال و کورتریک می توانند به تفاهم برسند تا هزینه صدور رضایتنامه نادری را کاهش بدهند یا خیر. با توجه به شرایط فعلی و پرونده های متعدد استقلالی ها همین مبلغ رضایتنامه هم می تواند به جای پرداخت به باشگاه بلژیکی به حساب شفر یا دیگر طلبکاران استقلال واریز شود.

البته پیش از این پرسپولیس هم مشکل صدور رضایتنامه نادری را داشت و از جمله مواردی بود که سبب به تفاهم نرسیدن دو طرف شد و حال باید این مبلغ را استقلال برای به خدمت گرفتن نادری پرداخت کند.

دیدگاه تان را بنویسید