سرمربی تیم والیبال سایپا در گفت وگو با جی پلاس؛

مصطفی کارخانه: امسال همه چیز بهم ریخته است!/نحوه برگزاری لیگ والیبال باید تغییر کند

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: به نظرم فدراسیون باید نحوه برگزاری مسابقات را تغییر دهد و به صورت متمرکز برگزار کند.

لینک کوتاه کپی شد

مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال سایپا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص شرایط لیگ برتر اظهار کرد: در مسابقات امسال همه چیز تحت الشعاع کرونا قرار گرفته است. تمام تیم‌ها آسیب دیدند و شش هفته از رقابت‌ها  گذشته و نتوانستند آن طور که باید عمل کنند. ما خودمان نتوانستیم تمرینات خوبی داشته باشیم و بازیکنان تمام و کمال در خدمت تیم نبودند. سلامتی خانوده و جامعه برایمان از هر چیزی مهم تر است بنابراین فدراسیون کار درستی انجام داد که فعلا مسابقات را متوقف کرد و باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. مردم دعا کنند هر چه زودتر این ویروس ریشه کن شود چون همه گرفتار می‌شوند. در هر صورت کرونا فعلا هست و بازیکنان باید مواظب باشند و رعایت پروتکل‌ها جدی تر گرفته شود.

او ادامه داد: به نظرم فدراسیون باید نحوه برگزاری مسابقات را تغییر دهد. حتی اگر یک بار بتوانیم از چنگ کرونا فرار کنیم بالاخره درگیر این ویروس می‌شویم. هواپیما، هتل و در کل این سفرها واقعا نگران کننده است. والیبال هم باید مانند بسکتبال به صورت متمرکز برگزار شود. ما در تهران خیلی سالن داریم و می‌توانند حتی یک روز در میان هم بازی برگزار کنند. مسابقات امسال باید با شرایط خاصی پیگیری شود.

او با اشاره به وضعیت تیم سایپا تصریح کرد: اوضاع خیلی بد نیست و صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنیم؛ ما هم مانند بسیاری از تیم‌ها بازیکن مبتلا به کرونا داریم و امیدوارم هر چه زودتر سلامتی خود را به دست بیاورند. من خودم یک ماه و امیر حسینی 40 روز درگیر این ویروس بودیم. هیچ تیمی آمادگی صد درصدی ندارد اما به هر حال امیدوارم شرایط مثل سابق شود.

کارخانه همچنین در مورد هزینه‌های سنگین باشگاه‌ها برای انجام تست کرونا گفت: هزینه‌ها خیلی زیاد است؛ امسال همه چیز به ریخته ما هم نمی‌خواهیم به باشگاه فشار وارد کنیم. سال سختی در پیش داریم. هزینه‌های زندگی از یک طرف، هزینه‌های مسابقات و باشگاه هم از طرف دیگر. باید آستانه مقاومت مان را بالا ببریم و همکاری کنیم تا اتفاق خوبی بیافتد.

سرمربی تیم والیبال سایپا در پایان صحبت‌های خود گفت: والیبال ورزش جذابی است و مردم از این رشته خاطرات خوبی دارند؛ بنابراین باید همکاری کنیم هواداران از والیبال زده نشوند. همه در این زمینه وظیفه داریم. والیبال ورزش محبوبی است، از مسئولان نظام گرفته تا مردم عادی به این رشته علاقه دارند. زحمات زیادی کشیده شده تا والیبال به این جایگاه برسد بنابراین نباید این زحمات به هدر برود. امیدوارم تعاملی بین باشگاه‌ها و فدراسیون برقرار شود تا بتوانیم شرایط خوبی ایجاد کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید