پیمان رضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دیدار که در سالن شهید اردهال کاشان برگزار شد، والیبالیست‌های نوجوانان شهرداری ارومیه ست‌های اول، چهارم و پنجم را با امتیاز ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۱۷ و ۱۵ بر ۱۰ پیروز شدند ولی ست‌های دوم و سوم‌ را با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲ به حریف خود واگذار کردند.

وی بیان کرد: مبین نصری با کسب ۲۷ امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن شهرداری ارومیه در دیدار با تیم راهیاب ملل مریوان را به خود اختصاص داد.

وی ادامه کرد: شاگردان کارگرپیشه در تیم نوجوانان شهرداری ارومیه با کسب این پیروزی، بعد از تیم‌های شهرداری گنبد و شهرداری ورامین به عنوان تیم سوم گروه خود به دور نهایی صعود کردند و تیم راهیاب ملل مریوان نیز با کسب یک امتیاز از بازی امروز خود به عنوان چهارمین تیم به مرحله نهایی راه یافت.

رییس هیات والیبال ارومیه گفت: تیم نوجوانان شهرداری ارومیه در گروه اول با تیم‌های شهداب یزد، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، فولاد سیرجان ایرانیان، راه‌یاب ملل مریوان و خاتم اردکان هم‌گروه بود.

امیرمحمد حیدری‌زاد، نعمت جعفری، مبین نصری، مبین شیری، پارسا حیدری، محمد جان‌عمو، سالار اسماعیلی، حمیدرضا خلیلی، نیما نیکخو، سینا قنبرزاده، متین محمدزاده، شایان سپهری‌فر، پارسا جان، امیرحسین خدایی، مهدی مظفری، آرین دستی، مبین مجرد و  عرشیا خلیلی با هدایت آیدین کارگرپیشه، مربی گری ایرج مهدی‌زاده و حمید انوری  سرپرستی قاسم همتی در ترکیب تیم نوجوانان شهرداری ارومیه حضور داشتند.
مسابقات لیگ برتر والیبال نوجوانان از ۱۱ تا ۱۹ دی ماه با حضور ۱۳ تیم در ۲ گروه به میزبانی کاشان برگزار شد که در گروه اول شهداب یزد، شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، فولاد سیرجان ایرانیان، راه یاب ملل مریوان و خاتم اردکان و در گروه دوم نیز تیم‌های پیکان تهران، سایپا تهران، کاله مازندران، پیام خراسان، شهروند اراک و سپاهان اصفهان حاضر قرار داشتند.

از هر گروه چهار تیم به مرحله نهایی مسابقات صعود کردند که تیم‌ها با انجام قرعه‌کشی در ۲ گروه چهار تیمی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه به نمایندگی از آذربایجان‌غربی اسفند سال گذشته با پیروزی قاطع سه بر صفر مقابل پیکان تهران در دیدار فینال لیگ برتر کشور بر سکوی قهرمانی ایران ایستاد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.