به گزارش ایرنا، دیدار ۲ تیم والیبال شهرداری ارومیه و کاله آمل از ساعت ۱۶ امروز، یکشنبه در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می‌شود و پیش بینی می‌شود تمام ظرفیت سالن با حضور پرشور تماشاگران برای دیدن این جدال حساس و نفس‌گیر پر شود.

هم اکنون کاله آمل با ۲۳ و شهرداری ارومیه با ۲۲ امتیاز در رده‌های پنجم و ششم جدول لیگ برتر والیبال کشور قرار دارند و پیروزی در این دیدار برای هر یک از این تیم‌ها از حساسیت خاصی برخوردار است.

هر ۲ تیم شهرداری ارومیه و کاله آمل از مدعیان قهرمانی این فصل محسوب می‌شوند و جدال اندیشه‌های بهروز عطایی و پیمان اکبری تماشایی خواهد بود.

تیم شهرداری ارومیه هفته گذشته با نتیجه سه بر یک فولاد سیرجان ایرانیان را پشت سر گذاشت و کاله آمل نیز به پیروزی مقابل راهیاب ملل مریوان رسید.

مرتضی اکرمی با کمک مهدی نویدی قضاوت این دیدار را بر عهده دارند و علی اصغر کاظمی و احمد دامغانی‌نژاد ناظران فدراسیون در این مسابقه هستند.

شهرداری ورامین، پیام خراسان، سایپا، راه‌یاب ملل مریوان، شهروند اراک، پیکان، شهرداری گنبد، خاتم اردکان، شهرداری ارومیه، فولاد سپاهان، فولاد سیرجان ایرانیان، کاله مازندران و شهداب یزد، ۱۳ تیم حاضر در این رقابت‌ها هستند.

دیدارهای مراحل رفت و برگشت بر اساس برنامه ارائه شده از سوی سازمان لیگ، در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته برگزار خواهد شد و روز چهارشنبه ۲۸ اسفندماه، به پایان می‌رسد.

در پایان مرحله مقدماتی (دور رفت و برگشت) تیم‌های یازدهم، دوازدهم و سیزدهم به لیگ دسته یک سقوط می‌کنند و هشت تیم برتر نیز به مرحله پلی‌آف لیگ برتر صعود خواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.