بسکتبالیست شیمیدر در گفت وگو با جی پلاس؛

ارسلان کاظمی: برگزاری لیگ بسکتبال به راحتی امکان پذیر نیست/ بودجه لازم برای اجرای پروتکل ها را نداریم

بازیکن تیم شیمیدر معتقد است رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایران سخت تر از کشورهای خارجی است.

لینک کوتاه کپی شد

ارسلان کاظمی بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس، در خصوص وضعیت خود اظهار کرد: اوضاع فردی من خوب است و تمرین‌های شخصی خودم را انجام می‌دادم البته بیشتر در فضای آزاد اما بسکتبال را حدود سه هفته بود که شروع و در سالن آزادی تمرین می‌کردم؛ در حال حاضر هم نزدیک مسابقات هستیم و تا زمان باقی مانده به آمادگی کامل می‌رسم.

او در خصوص پیوستن خود به تیم شیمیدر اظهار کرد: در ایران اکثرا قراردادها یک ساله است و پس از مذاکرات صورت گرفته با تیم مهرام برای این فصل به توافق نرسیدم. دو سال است با مسئولان شیمیدر در ارتباط هستم و مذاکراتی هم انجام داده بودیم اما فرصت نشد که در این تیم بازی کنم. شیمیدر یکی از تیم‌های خوب بسکتبال است و صحبت‌هایی شده بود که این باشگاه هم مانند پتروشیمی نمی‌خواهد تیمداری کند و خوشحالم که این اتفاق نیفتاد و لحظه آخر تصمیم گرفتند که تیم را برای سوپر لیگ بسکتبال حفظ کنند؛ تلاشم را می‌کنم عملکردم به گونه‌ای باشد که باشگاه شیمیدر از تصمیمش برای حضور در مسابقات راضی باشد.  

کاظمی با اشاره به شروع لیگ برتر پس از ماه‌ها تعطیلی گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای ما سخت تر از کشورهای خارجی است، تمامی بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها باید در سلامت کامل باشند که مسابقات بدون مشکل برگزار شود اما کار سختی است؛ امیدوارم تا این فرصت باقی مانده واکسن ساخته شود و همچنین امیدوارم با تصمیماتی که گرفته شده مسئولان بتوانند لیگ را برگزار کنند.

بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: برگزاری مسابقات به صورت متمرکز به بهبود اوضاع کمک می‌کند اما باز هم به این راحتی‌ها نیست چون اگر بخواهیم تمام پروتکل‌ها و مواردی که در خارج از کشور رعایت می‌کنند را انجام بدهیم بودجه لازم را نداریم؛ در هر صورت امیدوارم این دوره از مسابقات هم مانند دوره‌های گذشته بدون هیچ مشکلی برگزار شود و فصل خوبی را سپری کنیم.  

دیدگاه تان را بنویسید