سعید ابراهیمی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اینکه سیدسعید شاهرخی استاندار همدان در حمایت از کشتی وارد گود شده، انگیزه مربیان و قهرمانان این رشته ورزشی در استان را دوچندان کرده است.

وی بیان کرد: باید بپذیریم که ورزش کشتی همدان طی سال های گذشته بنا به دلایلی با رکورد مواجه شد و جایگاه اصلی خود در تیم ملی و تداوم کسب مدال های بین المللی را از دست دادیم اما بازهم فرصت جبران باقی است.

ابراهیمی اظهار داشت: کشتی همچنان ورزش اول همدان به شمار می رود و دارای نوابغ و نخبه های پرشمار در شهرستان ها است که به طور قطع با توجه و حمایت لازم می توانند تکرار قهرمانی های پیاپی دهه های ۷۰ و ۸۰ را داشته باشند.

قهرمان سابق کشتی آسیا یادآور شد: با حمایت استاندار می تواند امیدوار بود که کشتی همدان بازهم بتواند سهمیه حضور در مسابقات جهانی و المپیک را کسب کند و این مهم با برنامه ریزی هیات کشتی و حمایت ها دور از دسترس نیست.

وی با بیان اینکه کشتی استان همدان توان باز پس گیری دوبنده های تیم ملی را دارد، گفت: رسیدن به ترکیب تیم ملی برای استانی که پیشینه تاریخی و پرافتخار در ورزش کشتی دارد، بسیار امکان پذیر است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: نظیر قهرمانان مطرح و پرافتخار کشتی همدان در گذشته بازهم در این استان وجود دارند و برای پرورش این نخبه ها فقط نیاز به حمایت و توجه بیشتر است.

مربی کشتی همدان افزود: همه قهرمانان گذشته کشتی همدان برای موفقیت این استان در عرصه های ملی و بین المللی آماده هرگونه کمک هستند و حالا با ورود استاندار برای حمایت از این ورزش، دلگرم تر نیز شده اند.

هم اینک پنج هزار کشتی گیر و مربی در همدان فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.