علیرضا دبیر روز سه شنبه در جمع اعضای هیات کشتی استان همدان بیان کرد: رویکرد جدید فدراسیون توجه ویژه به کشتی پایه و نیز رسیدگی و نظارت در امور کشتی استان ها است.

وی بیان کرد: ۹۰ درصد وقت خود را در این ۲ مورد مهم خواهم گذاشت و تقویت سطح فکری مربیان به لحاظ اخلاقی را نیز جزو اهداف خود می دانیم.

دبیر اضافه کرد: سلامت کشتی گیران نیز بسیار حایز اهمیت است و معتقدم کشتی گیری که در سلامت کامل باشد، به جای ۲ مدال  ۱۰ مدال می گیرد.

وی با اشاره به سابقه کشتی همدان در میادین مختلف ملی و بین المللی گفت: کشتی این استان را همواره باور داشته ام و هر موقع کشتی همدان روند صعودی داشته، کشتی کشور نیز به همان اندازه قدرت گرفته است.

رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: صادق گودرزی، مسعود جوکار و سعید ابراهیمی بخشی از نمادهای کشتی استان همدان هستند و مهرداد سعدی نژاد، علی محمد مالمیر و جلال لطیفی نیز از ستاره ها و بهترین های گذشته کشتی همدان به شمار می روند.

وی با تمجید از تحول ایجاد شده در کشتی همدان به ریاست حمیدرضا یاری گفت: همدان تنها استانی است که به ما به طور رسمی اعلام کرد که دنبال مدال طلای المپیک است و اطمینان دارم که رئیس هیات همدان فرد بزرگ و توانمندی است.

دبیر افزود: کشتی کشور به مدیران توانمند و مقتدر نیاز دارد و این افراد نباید تنها گوش شکسته باشند و دنبال ارتقا سطح مدیریتی در این رشته ورزشی هستیم.

رئیس هیات کشتی همدان نیز در این نشست گفت: همدان یکی از پنج استان برتر کشتی کشور است و با این حال می پذیریم که در سال های اخیر افت داشته ایم.

حمیدرضا یاری افزود: اکنون با همدلی و اتحاد بزرگان کشتی همدان، امید به ورزش اول استان بازگشته و برای رسیدن به اوج نیاز به توجه جدی از سوی فدراسیون دارد.

وی اضافه کرد: همدان آمادگی و قابلیت میزبانی جام بین المللی جهان پهلوان تختی را دارد و امیدواریم فدراسیون در این زمینه توجه لازم را داشته باشد.

در این نشست اعضای هیات کشتی همدان پیرامون وضعیت این رشته ورزشی در استان به بحث و بررسی پرداختند.

۷۵۲۰/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.