ناصر الخلیفی : همه کار برای برنده شدن لیگ قهرمانان انجام می دهیم

مالک باشگاه پاری سن ژرمن گفت: ما بسیار غمگین هستیم اما چیزهایی که در طول این فصل به دست آوردیم را فراموش نخواهیم کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به طور قطع مالک متمول باشگاه پاری‌سن‌ژرمن یعنی ناصر الخلیفی یکی از ناراحت ترین افراد از شکست امشب این تیم مقابل بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان اروپا به حساب می آید. او امیدوار بود که تیم فرانسوی امشب بالاخره به رویای خود دست پیدا کند و جام قهرمانی چمپیونزلیگ را بالای سر ببرد اما این اتفاق رخ نداد.

ناصر الخلیفی بعد از این شکست تلخ گفت: " البته ما بسیار غمگین هستیم اما چیزهایی که در طول این فصل به دست آوردیم را فراموش نخواهیم کرد. ما می‌توانستیم در این مسابقه دو یا سه گل به ثمر برسانیم. من به بازیکنانم افتخار می‌کنم. آنها در این رقابت سخت فوق العاده کار کردند. ما همه کار برای پیروز شدن انجام دادیم اما این اتفاق رخ نداد و باید آن را بپذیریم.

 

او در ادامه افزود: من به بایرن مونیخ که یک بازی عالی را ارائه داد تبریک می گویم. آنها یکی از بهترین تیم‌های جهان هستند. ما برای قهرمانی در این مسابقات به چیزهای کوچک دیگری هم نیاز داریم. این اولین فینال ما بود در حالیکه بایرن این اتفاق را 11 بار تجربه کرده است. ما فصل فوق العاده ای داشتیم. چهار جام به دست آوردیم و به فینال چمپیونزلیگ رسیدیم اما همه ناامید هستند و این کاملاً طبیعی است. برای هواداران ناراحت و متاسف هستم اما ما به کار خودمان ادامه خواهیم داد. قصد داریم همه کار برای برنده شدن این جام انجام دهیم."

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید