ناراحتی گلزن فینال لیگ قهرمانان اروپا

گلزن فینال لیگ قهرمانان اروپا بعد از پایان مسابقه گفت: بسیار خوشحال هستم اما در گوشه قلبم برای پاریسی ها ناراحتم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بایرن مونیخ با تک گل کینگزلی کومان موفق به غلبه بر پاری سن ژرمن و فتح لیگ قهرمانان و سه گانه در این فصل شد. سرژ گناربری که یکی از عوامل مهم رسیدن به این موفقیت بود، متوقف کرد خط حمله پرستاره حریف را دشوار دانسته و از رسیدن به این موفقیت ابراز رضایت کرد.

سرژ گناربری گفت: "قهرمانی در لیگ قهرمانان بهترین اتفاقی بود که می توانست برای ما رخ دهد، من فکر می کنم ما در طول فصل به شدت تلاش کردیم. روحیه ای که همیشه در مورد آن صحبت می کنیم ، در پایان در تیم وجود داشتشد و ما خوشحالیم که بهترین تیم در اروپا هستیم. این بازی فینال بود، پاریس که می خواست پیروز شود و ما نیز همین قصد را داشتیم و همیشه در این شرایط بازی کردن دشوار خواهد بود، زیرا هیچ کس نمی خواهد به راحتی تسلیم شود، اما در پایان ما به نتیجه برتری رسیدیم و این مهم ترین مسئله است.تا زمانی که بازی 0-0 بود جریان بازی همیشه برای ما باز بود. آنها خط حمله بااستعداد و فوق العاده ای با حضور نیمار، امباپه و دی ماریا داشتند و متوقف کردن آنها کار ساده ای نیست، اما خوشبختانه آنها به گل نرسیدند و ما توانستیم دروازه حریف را باز کنیم. کینگزلی کومان کمک زیادی به ما کرد و گلزنی بعد از این مصدومیت طولانی مدت فوق العاده بود."

کومان: برای PSG ناراحت هستم!

کینگزلی کومان گفت: "باید بگویم شادی فوق العاده ای دارم و به شدت راضی هستم والبته در گوشه قلبم کمی هم برای باشگاه پاری سن ژرمن ناراحتم. این باشگاه ماجراجویی فوق العاده ای در این فصل لیگ قهرمانان داشت و باید به انچه بازیکنان این تیم انجام دادند و دستاورد باشگاه برای فصل جاری احترام گذاشت.

در طول بازی تلاش کردیم با تمام قوا حریف را پرس کنیم و البته بنای بازی پاری سن ژرمن نیز ضدحمله و حرکت در پشت مدافعان ما بود. ما دروازه مان را بسته نگه داشتیم که این مهم ترین هدف بود. هم بایرن و هم پی اس جی نمایش خوبی داشتند و هر دو تیم موقعیت هایی خلق کردند، در کل باید بگویم فینالی تماشایی را پشت سر گذاشتیم."

توماس مولر: خوش شانس بودیم و نویر را داشتیم!

توماس مولر گفت: "به نظرم با توجه به سبکی که در میدان بازی کردیم لایق پیروزی و کسب عنوان قهرمانی بودیم، البته باید اشاره کنم کمی خوش شانس بودیم و مانوئل نویر را هم درون دروازه داشتیم. حالا در صدر فوتبال اروپا قرار داریم و وقتی به پیروزی و موفقیت دست پیدا می کنید فضا فوق العاده است و این احساسی فوق العاده به من می دهد.

نتایج بایرن مونیخ در ابتدای سال و فصل پاییز چندان خوب نبود و من نیز شخصا از نقشی که در ترکیب ایفا می کردم رضایت نداشتم. خوشحالم که توانستم ثابت کنم هنوز چیزی در چنته برای ارائه کردن دارم و دوران بازی من تمام نشده است."

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید