آرمین هادی پور در گفت وگو با جی پلاس؛

ملی پوش المپیکی تکواندو: وضعیت اصلا خوب نیست/ وقفه در برگزاری اردوها به ضرر ما می شود

ملی پوش المپیکی تکواندو ایران گفت: تمرین در اردو بهتر از تمرین در شهر خودمان است چون با توجه به موارد بهداشتی کمپ کمتر در معرض کرونا قرار می‌گیریم.

لینک کوتاه کپی شد

آرمین هادی پور ملی پوش المپیکی تکواندو ایران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس در خصوص شرایط خود اظهار کرد: در حال حاضر تمریناتی که کادر فنی تیم ملی و آکادمی ملی المپیک برای ما در نظر گرفته‌اند را انجام می‌دهیم تا وقتی که اردوها آغاز شود و تمرینات اصلی را شروع کنیم. شرایط بدنی در این وضعیت خوب نیست؛ نه مربی بالاسرمان است و نه مسابقه‌ای می‌دهیم؛ فقط همین طور برای خودمان با برنامه‌ای که به صورت آنلاین از سرمربی دریافت می‌کنیم در حال پیگیری تمریناتمان هستیم. این کار هیچ‌ وقت جایگزین حضور فیزیکی مربی و اتحادی که در اردو وجود دارد نمی‌شود بنابراین آمادگی بدنمان را تا حدی نگه داشته‌ایم که زمان آغاز اردو دچار آسیب دیدگی نشویم.

او با اشاره به تعویق بازی های المپیک توکیو اظهار کرد: خدارا شکر که اعلام کردند المپیک به تعویق افتاده  است. ما هم منتظریم اجازه شروع اردوها را بدهند چون اکثر کشورها اردوهایشان را آغاز کردند؛ امیدوارم به ما هم اجازه بدهند چون کمپ خیلی خوبی داریم و کسی اجازه ورود ندارد و از هرنظر بهداشتی است به همین خاطر کمتر در معرض کرونا قرار می‌گیریم تا اینکه در شهرخودمان باشیم. امیدوارم هر چه زودتر اردو شروع شود تا آن اتحاد سابق را به دست بیاوریم چون جو اردو ما خیلی خوب است. بسیاری از کشورها کمپ‌های مشترک تشکیل دادند و فقط وضعیت کشور ما این گونه است.

دارنده مدال نقره و برنز جهان در پایان صحبت‌های خود گفت: قبلا در کوران مسابقات بودیم و بدنمان به آن شرایط عادت کرده اما الان وقفه بلند مدتی به وجود آمده و هفت ماه است که مسابقه ندادیم؛ البته این شرایط فعلا برای همه یکسان است. امیدوارم قبل از المپیک در چند رویداد شرکت کنیم تا به آمادگی قبلا برگردیم چون اگر از مسابقات دور باشیم بدنمان افت می‌کند و در کل  زمین از یادمان می‌رود.

 

دیدگاه تان را بنویسید