رضا صفرخانیان روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان اینکه ایران در داوری مسابقات بین‌المللی کارنامه درخشانی دارد افزود: داوران بین‌المللی تکواندو با زحمات کمیته داوران فدراسیون حضور موفق و چشمگیری در مسابقات جهانی دارند که برای ارتقای سطح داوری اثرگذار است.

وی که به‌تازگی برای داوری به مسابقات بین‌المللی صربستان دعوت شد افزود: یک تیم ۶ نفره از داوران تکواندوی ایران در این مسابقات حضور پیدا کردند که عملکرد عالی داشتند.

این داور بین‌المللی درجه دو تکواندو ادامه داد: در مسابقات بین‌المللی صربستان چهار مسابقه فینال را عهده‌دار بودم و در آخرین مسابقه فینال وزن هفتم را قضاوت کردم.

قضاوت داوران ایرانی در تورنمنت صربستان

صفرخانیان بیان کرد: آذر امسال به مدت سه روز از ۱۹ تا ۲۲ آذر نیز برای بازآموزی و ارتقای داوری درجه دو به یک و کسب امتیاز به کشور روسیه شهر مسکو سفر می‌کنم.

وی افزود: در مسابقات بین المللی تکواندو جی وان که به مدت ۲ روز چهارم و پنجم آبان(۲۶ و ۲۷ اکتبر) در صربستان برگزار شد، ایران نیز برای کسب سهمیه المپیک حضور داشت که مقام دوم را کسب کرد.

مربی و داور بین المللی تکواندوی ملایری که قضاوت جام باشگاه های آسیا در سال ۲۰۱۹ را در کارنامه خود دارد گفت: تمام تلاشم بر این است تا بتوانم به عنوان یک سرباز در این عرصه برای کشورم افتخار کسب کنم.

 صفرخانیان همچنین حضور در لیگ برتر، لیگ نقش جهان، مسابقات بین المللی جام فجر، جام باشگاه های آسیا، جام سفیر کره جنوبی و قهرمانی کشور را در کارنامه خود دارد که در مسابقات لیگ نونهالان عنوان بهترین داور را کسب کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.