سیده نجمه حسینی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا در اصفهان اظهارداشت: برگزاری مستمر مسابقات کشوری و لیگ، استعدادیابی، پشتوانه سازی، حمایت‌های نهادهای مربوطه و اعتماد به نفس بازیکنان از شاخص‌هایی است که باید با برخورداری از آن‌ها در راستای کسب سهمیه المپیک تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه المپیکی بودن رشته‌های سافت‌بال و بیس‌بال باعث انگیزه بخشی می‌شود، تصریح کرد: توجه به موضوع ذکر شده انجمن سافت‌بال این فدراسیون  را بر آن داشت تا تمهیدات ویژه ای اتخاذ کند و با برنامه ریزی در جهت ارتقای این رشته در کشور گام بردارد.

حسینی با بیان این که لیگ کشوری باید هر ساله برگزار شود و این از برنامه های اصلی انجمن است، گفت: این رویداد ورزشی اواخر آبان تا آذر امسال برگزار خواهد شد.

نایب رییس سافت‌بال کشور، دلیل وقفه چهار ساله در برگزاری مسابقات کشوری را بی انگیزگی برخی تیم‌ها و بازیکنان ذکر کرد و افزود: خوشبختانه مسابقات امسال به میزبانی اصفهان از سطح مطلوبی برخوردار بود و قول هیات انجمن های ورزشی استان اصفهان برای میزبانی هر ساله این رویداد کمک شایانی به این ورزش خواهد کرد.

نایب رییس انجمن سافت‌بال فدراسیون انجمن‌های ورزشی تصریح کرد: تیم‌های کرمان، بندرعباس، البرز و گیلان در سال‌های گذشته تیم‌های خوبی داشتند، اما فعالیت فعلی آنان کمرنگ شده و به این همین جهت برای احیای این تیم‌ها فعالیت خواهیم کرد تا باز هم شاهد حضورشان در میادین باشیم.

مسابقات سافت‌بال بانوان قهرمانی کشور روز چهارشنبه گذشته با قهرمانی تیم تهران در اصفهان پایان یافت، در این رقابت‌ها که از شنبه هفته قبل به همت کمیته سافت‌بال هیات انجمن‌های ورزشی استان اصفهان در مجموعه ورزشی آزادی خوراسگان آغاز شد، تیم های سافت‌بال بوشهر و اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند.

سافت‌بال یک ورزش گروهی است که از بیسبال ریشه گرفته و با نوعی دسته چوبی (bat) و توپ توسط ۹ بازیکن در یک زمین چمن بازی می‌شود. 

۶۰۲۰/۶۰۲۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.