جی پلاس

پیکه: بارسلونا غرق شده است/ من اولین نفر آماده رفتن هستم

مدافع بارسلونا با شرم آور دانستن شکست این تیم برابر بایرن مونیخ گفت: تیم به تغییر نیاز دارد و من اولین نفر آماده رفتن هستم تا تیم بهتر شود. هیچ یک از بازیکنان حق نداشتند در زمین اینگونه بازی کنند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، جرارد پیکه مدافع بارسلونا بعد از شکست 8 بر 2 تیمش برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا در حالی که شوکه بود؛ گفت: شرم آور بود. به معنای واقعی شرم آور بود. این تیم باید بازسازی شود. هیچ یک از بازیکنان این حق را نداشتند که این گونه در میدان بازی کنند.

پیکه با اشاره به چندین فصل ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا گفت: این برای اولین ، دومین یا سومین بار نیست که این اتفاق برای ما رخ می دهد و با این شرایط نمی تواند در اروپا به جایگاهی رسید. بارسلونا به تغییر نیاز دارد و این تغییر فقط مربوط به بازیکنان و مربیان نیست و همه چیز باید عوض شود.

او در ادامه افزود: من اول از همه آماده رفتن از تیم هستم چرا که می دانم تیم به جان تازه نیاز دارد و باید هرچه زودتر شرایط عوض شود. ما در برابر بایرن ویران شدیم و مقابل مهاجمان این تیم هیچ واکنشی نداشتیم. باید همه چیزی بررسی و بهترین تصمیم برای بارسلونا گرفته شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید