جی پلاس

واقعیت عجیب از سرمربی لایپزیش/ ناگلزمن جوان تر از مسی و رونالدو!

سرمربی موفق لایپزیش که همراه با این تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده است از لحاظ سنی کوچکتر از دو ستاره این روزهای فوتبال یعنی رونالدو و مسی است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، یولین ناگلزمن سرمربی لایپزیش شب گذشته همراه با این تیم آلمانی موفق شد با شکست اتلتیکومادرید به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد؛ درست 11 سال بعد از تاسیس این باشگاه!

ناگلزمن که سبک بازی تیمش مورد توجه همه قرار گرفته و بیشتر کارشناسان تنوع تاکتیکی او را تحسین می کنند به جوان ترین مربی تبدیل شده که تیمش در نیمه نهایی این رقابت های معتبر حاضر است.

اما یک واقعیت عجیب در خصوص ناگلزمن این است که او سن کمتری نسبت رونالدو و مسی دارد. در حالی که دو ستاره پرتغالی و آرژانتینی جهان فوتبال کماکان در مستطیل سبز بازی می کنند اما ناگلزمن در قامت سرمربی برابر حریفان قرار می گیرد.

ناگلزمن در حال حاضر 33 سال و 22 روز دارد اما رونالدو 35 سال و 8 ماه و 9 روز و مسی 33 سال و یک ماه و 21 روز دارند که این موضوع باعث تعجب بسیاری شده که رسانه ها دست به مقایسه این سه نفر زده اند. این مربی آلمانی و بسیار جوان می تواند سال ها به عنوان یک مربی سطح بالا در فوتبال اروپا و جهان حاضر باشد و شاید یک روز بهترین مربی جهان هم لقب بگیرد.

شاگردان ناگلزمن این شانس را دارند با غلبه بر پاری سن ژرمن شگفتی سازی خود را تکمیل کنند و نام خود را برای همیشه در تاریخ فوتبال ثبت کنند.

دیدگاه تان را بنویسید