گزارش جی پلاس از هفته بیست و هشتم لیگ برتر؛ پرسپولیس صفر- ذوب آهن یک

باخت پرسپولیس بی انگیزه در شب جشن قهرمانی/ ذوب آهن به بقا امیدوار شد+عکس و فیلم/جدول

تیم فوتبال پرسپولیس در یک بازی تشریفاتی در ورزشگاه آزادی با یک گل مغلوب ذوب آهن اصفهان شد تا تیم مهمان به بقا در لیگ برتر امیدوار شود.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم فوتبال پرسپولیس در روز دوم هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب آهن بود که این مسابقه با برتری یک بر صفر شاگردان بوناچیچ همراه شد. با این نتیجه پرسپولیس 63 امتیازی ماند و ذوب آهن با 29 امتیاز به رده دهم رفت.

این بازی برای شاگردان یحیی گل محمدی تشریفاتی و برعکس برای شاگردان لوکا بوناچیچ در ذوب آهن حیاتی بود. پرسپولیس دو هفته قبل قهرمانی خود را مسجل کرد و این مسابقه از حیث برگزاری جشن قهرمانی برای این تیم مهم بود اما در آن سوی میدان ذوب آهن 26 امتیازی و رده دوازدهمی برای بقا در لیگ برتر نیازمند کسب امتیاز در این مسابقه بود.

ترکیب پرسپولیس برابر ذوب آهن: بوژیدار رادوشوویچ، حسین کنعانی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، بشار رسن، مهدی عبدی و علی علیپور.

ترکیب ذوب آهن برابر پرسپولیس: یوسف بهزادی، وحید محمدزاده، حمید بوحمدان، محمدرضا عباسی، قاسم حدادی فر، احسان پهلوان، وفا هخامنش، فرشاد محمدی مهر، ایوان مارکوویچ، مسعود ابراهیم زاده و مهدی مهدی پور.

نیمه اول

نیمه اول با برخوردهای فیزیکی آغاز شد و هدف دو تیم به دست‌گیری میانه میدان بود. البته پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار داشت و بارها سعی کرد با پی‌ریزی حملات مختلف به دروازه ذوب‌آهن نزدیک شود. 20 دقیقه ابتدایی این دیدار موقعیت خاصی نداشت و بازی بیشتر در میانه‌های میدان در جریان بود. بازی درگیرانه دو تیم باعث شد رسن در دقیقه ۱۷ به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد جریمه شود. دو تیم اشتباهات متعددی در میانه‌های زمین داشتند و همین باعث شد موقعیت خاصی روی دروازه‌ها به وجود نیاید. نخستین حمله جدی بازی در دقیقه ۲۵ رخ داد که کرنر ارسالی ذوبی‌ها از سمت چپ با ضربه سر چکشی وحید محمدزاده و از دست رفتن تعادل رادوشویچ به گل اول این تیم تبدیل شد. پس از این گل پرسپولیس هجومی‌تر شد و نخستین حمله این تیم در دقیقه ۳۰ با حرکت عبدی صورت پذیرفت که که سانتر این بازیکن با ضربه سر علیپور همراه شد که بهزادی توپ را جمع کرد. در واپسین ثانیه های نیمه نخست، در یک قدمی دروازه ذوب آهن توپ به علی علیپور رسید اما شوت محکم او را مدافع تیم مهمان دور کرد. در دقایق پایانی این نیمه، امید عالیشاه به جای بشار رسن به بازی آمد.

نیمه دوم

در دقیقه 46 ارسال عالیشاه از روی کرنر سمت چپ زمین و ضربه سر عبدی با فاصله کمی از کنار دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت. یک دقیقه بعد هم شوت سیامک نعمتی دقت لازم را نداشت و با فاصله نسبتا زیادی از دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت. احسان پهلوان پس از چند سر توپ پیاپی در محوطه جریمه پرسپولیس، به عقب پاس داد که در ادامه شوت محکم قاسم حدادی‌فر با برخورد به عالیشاه به کرنر رفت. در دقیقه 57 ضربه آکروباتیک عالیشاه روی توپ ارسالی از جناح راست زمین دقت لازم را نداشت و به بیرون رفت.دقیقه 63 پاس در عمق نوراللهی از میانه زمین و فرار علیپور به پشت مدافعان ذوب‌آهن موقعیت خطرناکی برای پرسپولیس به وجود آورد که شوت پای چپ این مهاجم پرسپولیس به تور کنار دروازه برخورد کرد. مارکوویچ پس از نفوذ تند و تیز و تغییر مسیر در پشت محوطه جریمه پرسپولیس شوت‌زنی کرد که ضربه او با تکل به موقع خلیل‌زاده دفع شد. ارسال پای چپ امیری و ضربه سر اوساگوآنا را بهزادی از زیر طاق دروازه ذوب‌آهن بیرون کشید و راهی کرنر کرد. محمدی‌مهر از روی ضربه ایستگاهی راه دور شوت‌زنی کرد که ضربه او دقت لازم را نداشت و در اختیار رادوشوویچ قرار گرفت. شوت محکم عالیشاه از روی ضربه ایستگاهی سمت چپ زمین به قصد باز کردن دروازه ذوب‌آهن را بهزادی در دو مرحله جمع کرد. در نهایت این مسابقه با یک گل به نفع ذوب آهن به پایان رسید.

 

برنامه و نتایج بازی های هفته بیست و هشتم لیگ برتر:

شهرخودرو 2- استقلال 2

سپاهان صفر- نساجی یک

پرسپولیس صفر-ذوب آهن یک

دوشنبه 20 مرداد

ماشین سازی تبریز - پارس جنوبی جم ساعت 19:45

فولاد - سایپا ساعت 20:30

شاهین شهرداری بوشهر - تراکتور ساعت 20:30

پیکان - صنعت نفت آبادان ساعت 20:30

نفت مسجد سلیمان - گل گهر سیرجان ساعت 20:30

reree

 

 

 

پرسپولیس و ذوب آهن

پرسپولیس و ذوب آهن

پرسپولیس و ذوب آهن

پرسپولیس و ذوب آهن

پرسپولیس و ذوب آهن

پرسپولیس و ذوب آهن

پرسپولیس و ذوب آهن

پرسپولیس و ذوب آهن

پرسپولیس و ذوب آهن

پرسپولیس و ذوب آهن

پرسپولیس و ذوب آهن

پرسپولیس و ذوب آهن

61699498

IMG_20200807_212901_056

IMG_20200807_212849_507

IMG_20200807_212851_070

IMG_20200807_204103_965

IMG_20200807_204103_040

دیدگاه تان را بنویسید