گزارش جی پلاس/ شهرخودرو ۲- استقلال ۲

تساوی استقلال و شهرخودرو در شب جنجالی/شکست سپاهان در اصفهان و پیروزی فولاد+عکس و فیلم /جدول

دیدار استقلال و شهرخودرو در هفته بیست و هشتم لیگ برتر با تساوی 2-2 به پایان رسید تا رقابت کسب سهمیه آسیایی هم چنان داغ باشد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، استقلال تیم دوم جدول رده بندی لیگ برتر از ساعت 20 پنج شنبه 16 مرداد در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف شهرخودرو رفت که این بازی جنجالی که داوری آن حرف و حدیث هم داشت با تساوی 2-2 به پایان رسید تا استقلال 49 و شهرخودرو 45 امتیازی شوند.

بازیکنان و کادرفنی تیم شهرخودرو نسبت به قضاوت کاظمی اعتراض های زیادی انجام دادند و اعتقاد داشتند گل اول حریف آفساید و پنالتی هم نادرست بوده است.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی‌، فرشید اسماعیلی، عارف غلامی، علی کریمی، شیخ دیاباته، روزبه چشمی، وریا غفوری، هرویه میلیچ و مهدی قایدی.

ترکیب شهرخودرو: سیدمهدی رحمتی، محمد آقاجانپور، علی نعمتی، محمدحسین مرادمند، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد، حسین مهربان، امید منصوری، میلاد سرلک، محمد قاضی و محمدرضا خلعتبری.

نیمه اول

در همان دقیقه یک بازی فرشید اسماعیلی بازیکن استقلال از ناحیه کمر آسیب دید و بازی با وقفه رو به رو شد اما او مشکلی نداشت و به بازی ادامه داد. چند دقیقه بعد نوبت امین قاسمی نژاد بود که روی زمین بیفتد تا در شش دقیقه اول مسابقه دو بار بازی متوقف شود. پرتاب اوت بلند بازیکنان شهرخودرو روی دروازه با ضربه سر قاضی همراه شد که حسینی به راحتی توپ را مهار کرد. روی حرکت میلیچ، استقلال پشت محوطه جریمه صاحب ضربه آزاد شد که همین بازیکن پشت ضربه ایستاد و توپ او به تیر دروازه شهرخودرو برخورد کرد. ارسال بازیکنان شهرخودرو روی دروازه را قاضی به ضربه نهایی تبدیل کرد که سیدحسین حسینی توپ را دفع کرد. در برگشت توپ به قاسمی نژاد رسید تا او شوت محکمی را از پشت محوطه جریمه بزند اما توپ از کنار دروازه استقلال عبور کرد. روی ارسال کرنر و روی ضربه سر بازیکنان استقلال،  آقاجان پور روی خط دروازه توپ را بیرون کشید تا میزبان گل نخورد. در دقیقه 35 مسابقه حسین مهربان دروازه سید حسین حسینی را باز کرد و شهر خودرو یک بر صفر از استقلال پیش افتاد. در دقیقه 40 شهرخودرو می توانست گل دوم را هم به ثمر برساند اما مهاجم این تیم در محوطه جریمه سرنگون شد. در دقیقه 41 نیز پاس عمقی فوق العاده وریا غفوری برای دیاباته را مهاجم مالیایی چند سانتی متر کم آورد تا ضربه بزند و توپ از کنار دروازه عبور کرد. در نهایت نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به نفع شاگردان سهراب بختیاری زاده به پایان رسید.

نیمه دوم

قبل از آغاز نیمه دوم فرهاد مجیدی، امیرارسلان مطهری را به جای میلاد زکی پور به زمین فرستاد. در همان ابتدای مسابقه روی شوت اکبر صادقی دروازه استقلال تهدید شد. در یک ضدحمله در دقیقه 50 بازیکنان شهرخودرو در موقعیت خوب گلزنی قرار گرفتند اما در نهایت بازیکن این تیم در موقعیت آفساید قرار گرفت. در دقیقه 55 و روی ضربه آزاد امیرارسلان مطهری که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود دروازه مهدی رحمتی را باز کرد تا بازی به تساوی یک یک برسد. البته به نظر می رسید مطهری در موقعیت آفساید به توپ ضربه زده است. شیخ دیاباته در آستانه تک به تک شدن با رحمتی بود ولی توپ از پایش جدا شد تا رحمتی توپ را در آغوش بگیرد. در دقیقه 60 روی غافلگیری مدافعان استقلال محمد قاضی در موقعیتی مناسب به توپ ضربه زد و در حالی که حسینی هم تصور می کرد دروازه اش را باز شده اما توپ به تیر دروازه خورد و در ادامه مدافعان استقلال توپ را دور کردند.با بدشانسی استقلال، ارسلان مطهری چند دقیقه بعد از گلزنی آسیب دید و به جای او فرشید باقری به زمین آمد. بعد از اشتباهات پیاپی حسینی در این مسابقه او در قیقه 67 مسابقه یک واکنش عالی داشت و دروازه تیمش را روی شوت قاسمی نژاد نجات داد. بعد از همین اتفاق روی ضدحمله مهدی قائدی از داور پنالتی گرفت؛ پنالتی که حرف و حدیث های فراوانی به همراه داشت و بازیکنان شهرخودرو به این تصمیم داور معترض شدند. ضربه پنالتی را دیاباته برخلاف حرکت رحمتی تبدیل به گل کرد تا او به تنهایی در صدرجدول گلزنان قرار بگیرد و استقلال هم 2 بر یک پیش بیفتد. در دقیقه 74 نیز خلعتبری روی ضربه آزاد که حسینی دروازه بان استقلال فقط نظاره گر بود گل دوم شهرخودرو را به ثمر رساند.  در دقیقه 91ارسال روی دروازه شهرخودرو با ضربه سر قاضی همراه شد اما بعد از واکنش حسینی داور حرکت قاضی را خطا اعلام کرد. در آخرین فرصت این مسابقه ضربه قائدی از دو قدمی با واکنش دیدنی رحمتی همراه شد تا توپ راهی کرنر شود. در نهایت این مسابقه جنجالی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

دیدار سپاهان و نساجی هم با یک گل به سود تیم مازندرانی به پایان رسید و فولاد هم در دیدار معوقه نفت مسجد سلیمان را از پیش رو برداشت.

برنامه ادامه بازی های هفته بیست و هشتم لیگ برتر:

دوشنبه 20 مرداد

ماشین سازی تبریز - پارس جنوبی جم ساعت 19:45

فولاد - سایپا ساعت 20:30

شاهین شهرداری بوشهر - تراکتور ساعت 20:30

پیکان - صنعت نفت آبادان ساعت 20:30

نفت مسجد سلیمان - گل گهر سیرجان ساعت 20:30

rrre

 

 

 

استقلال و شهرخودرو

استقلال و شهرخودرو

استقلال و شهرخودرو

استقلال و شهرخودرو

استقلال و شهرخودرو

استقلال و شهرخودرو

استقلال و شهرخودرو

استقلال و شهرخودرو

IMG_20200806_203140_962

استقلال و شهرخودرو

استقلال و شهرخودرو

 

 

دیدگاه تان را بنویسید