گفت وگوی جی پلاس؛

پاسخ دبیر فدراسیون بسکتبال به انتقادات/ کلاهی: حضور در فدراسیون و هیات تداخلی با هم ندارند!

دبیر فدراسیون بسکتبال درباره انجام دو مسئولیت به صورت همزمان گفت: یک ماهی می‌شود که به دستور دکتر طباطبایی مسئولیت دبیری فدراسیون را به عهده گرفته‌ام و طبق زمان بندی پیش می‌روم. در حال حاضر مشکلی در انجام کارها چه در فدراسیون و چه در هیات استان پیش نیامده است.

لینک کوتاه کپی شد

شبنم کلاهی دبیر فدراسیون بسکتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص آخرین تصمیمات فدراسیون بسکتبال برای برگزاری مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور بیان کرد: در بخش مسابقات جلسات  خوبی تشکیل شده و در این مورد کارگروهی برای باز بینی آیین نامه و برگزاری  مسابقات با کیفیت هرچه بهتر  داریم منتها پیش بینی انجام مسابقات لیگ در شهریور ماه، زمانی بود که کرونا در ایران سیر نزولی داشت امیدوارم این سیر نزولی دوباره شکل بگیرد تا  در مورد نحوه برگزاری مسابقات تصمیم مناسبی بگیریم. پس از پایان که اعلام آمادگی تیم ها برای حضور در مسابقات از مدیران عامل دعوت می‌کنیم تا در مورد مسائل مربوط به رقابت‌ها تبادل نظر داشته باشیم.

او افزود: در مورد بانوان هم باید بگویم با توجه به پروتکل هایی که توسط وزارت ورزش و فیبا دریافت کردیم در استان‌هایی که وضعیت سفید دارند و استان‌هایی که در شرایط بحرانی نیستند فعالیت‌ها البته نه به شکل گذشته اما آغاز شده و طی یکی دو هفته آینده جلسه‌ای با روسای استان‌ها خواهیم گذاشت تا تبادل نظر کنیم.

دبیر فدراسیون بسکتبال و رییس هیات بسکتبال تهران در مورد انجام دو مسئولیت مهم به صورت همزمان و اینکه آیا این موضوع در روند کاری تداخل و مشکل ایجاد نمی‌کند عنوان کرد: یک ماهی می‌شود که به دستور دکتر طباطبایی مسئولیت دبیری فدراسیون را به عهده گرفته‌ام و طبق زمان بندی پیش می‌روم. در حال حاضر مشکلی در انجام کارها چه در فدراسیون و چه در هیات استان پیش نیامده است. 

کلاهی درباره انتخاب جلیل یعقوب زاده و امیرموحد نژاد به عنوان دبیر و رییس کمیته آموزش و مربیان هیات بسکتبال تهران که به دلیل نداشتن رزومه کاری قوی موجب حواشی شده تاکید کرد: از نظر من حتما این انتخاب‌ها می توانند به پیشرفت بسکتبال تهران کمک کنند. درست است در بسکتبال افراد زیادی با رزومه قوی و توانمند وجود دارند اما هر انتخاب  یک سری ضوابطی دارد که من این ضوابط را در وجود همکاران انتخابی‌ام دیده‌ام.

 او همچنین با اشاره به انتخاب جعفر محمد پور، داور بسکتبال و سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی به عنوان رییس کمیته مسابقات هیات بسکتبال تهران گفت: در مورد هیات بسکتبال مشکلی پیش نخواهد آمد و باعث افتخار ما است که از طرف مسئولان فدراسیون دوومیدانی به سمت سرپرست دبیری منصوب شده‌اند. در حال حاضر هم که مسابقه‌ای نداریم پس هیچ تداخل و مشکلی ایجاد نمی‌شود. 

دبیر فدراسیون بسکتبال در پایان بیان کرد: در مورد برگزاری مسابقات هم در سطح پایه و هم بزرگسال نظرسنجی‌ از باشگاه‌ها داشتیم. در سطح پایه با توجه به سن کم بازیکنان و سخت بودن کنترل آن‌ها در رعایت موارد بهداشتی پایان مسابقات سال 98 را اعلام کردیم اما در سطح بزرگسال برای سال 99 جام حذفی را اعلام و تیم‌ها هم برای حضور اعلام آمادگی کردند. این گروه سنی با توجه به دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا قابل کنترل تر هستند. فعلا برای اجرا و زمان مسابقات تصمیم نگرفته‌ایم اما کارهای پیش زمینه‌ای را انجام داده‌ایم.

 

دیدگاه تان را بنویسید