آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در این نامه خطاب به مسعود سلطانی فر نوشت: در روزهای اخیر مدیران، علاقه‌مندان و دلسوزان ورزش استان و جوانان گرگان با مراجعه به اینجانب از تصمیم فدراسیون بسکتبال در خصوص سرانجام لیگ و عدم اعلام قهرمانی تیم گرگان و اعزام این تیم به رقابت های آسیایی به شدت گلایه داشته و نارضایتی هستند.

امام جمعه گرگان در این نامه آورد: تیم بسکتبال گرگان، از دیرباز در ورزش کشور حضور داشته و همواره تیمی مردمی بوده که اکنون نیز تمامی هزینه های این تیم از محل بیت المال، درآمد و عوارض مردمی تامین می شود که امیداورم با اتخاذ تدابیر شایسته علاوه بر رفع نگرانی اهالی ورزش گرگان و علاقه مندان این ورزش، از تضییع حقوق شهروندان گرگان جلوگیری شود.

پس از شیوع کرونا، لیگ برتر بسکتبال ایران که تا پایان مرحله مقدماتی با پیشتازی تیم شهرداری گرگان در حال برگزاری بود، تعلیق شد و پس از آن فدراسیون با صدور اطلاعیه ای، پایان لیگ را بدون معرفی تیم قهرمان اعلام کرد که مورد اعتراض مدیران و هوداران تیم شهرداری گرگان قرار گرفت.

فدراسیون بسکتبال در این اطلاعیه اعلام کرد که باتوجه به گسترش شیوع ویروس کرونا و نامشخص بودن پیش‌بینی زمان خروج از بحران این بیماری و تبعیت از دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش، ضمن لحاظ نمودن حفظ رده بندی تیم های باشگاهی در پایان مرحله گروهی و عدم اعلام قهرمان لیگ فصل حاضر، تصمیم به اتمام لیگ برتر فصل مسابقاتی ۹۹-۹۸ گرفت.

این فدراسیون همچنین گفت: در صورت اعلام تقویم برگزاری مسابقات باشگاهی غرب آسیا و قهرمانی باشگاه‌های آسیا، تصمیم گیری در خصوص چگونگی اعلام حضور نماینده باشگاه‌های ایران در این مسابقات با اطلاع مدیران باشگاه‌های لیگ برتر اتخاذ خواهد شد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با انجام ۲۶ مسابقه، موفق به کسب ۲۴ برد در برابر ۲ باخت و مجموع ۵۰ امتیاز شد و در سکوی نخست قرار داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.