مربیان استقلال به نشست خبری نیامدند/صادقی: می‌خواستیم استقلال را ببریم اما نشد

هیچ کدام از مربیان استقلال در نشست خبری پس از بازی با سایپا حضور پیدا نکردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هیچ کدام از مربیان استقلال در نشست خبری پس از بازی با سایپا حضور پیدا نکردند.

ابراهیم صادقی، سرمربی سایپا پس از تساوی تیمش مقابل استقلال در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر گفت: بازی خوبی بود. استقلال در این بازی در ریتم و شرایط بازی بود اما ما بعد ۴ ماه بازی کردیم. در نیمه اول خوب بازی نکردیم اما خوب دفاع کردیم. در نیمه دوم با تغییراتی که داشتیم توانستیم موقعیت های خوبی ایجاد کنیم. از بازیکنان تشکر می‌کنم که بازی خوبی ارائه کردند.

او ادامه داد: نتیجه این بازی برای ما خوب بود. قبل بازی ما می‌خواستیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم اما تساوی هم برای ما خوب است. در پایین جدول امتیازات نزدیک است و این ما را امیدوار می‌کند که نتیجه بهتری کسب کنیم. ما به خاطر کرونا و مصدومیت، بعضی بازیکنان خود را از دست دادیم که امیدوارم هر چه سریع تر این بازیکنان به شرایط خود بازگردند.

صادقی در خصوص ادامه مسابقات لیگ برتر گفت: باید شرایط در نظر گرفته شود تا دید چه اتفاقاتی خواهد افتاد. امیدوارم هیچکس درگیر این بیماری نشود.

سرمربی سایپا در خصوص عملکرد داوری و اعتراضاتی که در بازی صورت گرفت خاطرنشان کرد: این شرایط طبیعی است. بعضی موقع‌ها بازیکنان به داور اعتراض می‌کنند و نباید آن را بزرگ کرد.

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید