مدیر رسانه ای تیم فوتبال سپیدرود رشت روز دوشنبه در این خصوص در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هنوز تکلیف سرمربیگری این تیم مشخص نشده و تمرینات سپیدرود تا انتخاب سرمربی زیر نظر سهیل حق شناس برگزار می شود .
علیرضا هوشیاری افزود: میثم فردوسی و علی عباسی دو بازیکن سپیدرود نیز همچنان آسیب دیده هستند و نمی توانند تیم خود را برابر استقلال خوزستان همراهی کنند اما محرومیت حسین کعبی به اتمام رسیده و این بازیکن در دیدار برابر استقلال خوزستان می تواند تیمش را همراهی کند.
وی اضافه کرد: متاسفانه تاکنون تیم سپیدرود رشت در رقابت های لیگ برتر نتایج خوبی را کسب نکرده و امیدواریم که این تیم با ارایه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند برابر استقلال خوزستان به برتری برسد تا اولین پیروزی خود را در لیگ برتر کسب کند.
تا پایان هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور که با 15 تیم در یک گروه در حال برگزاری است ، استقلال خوزستان با کسب سه امتیاز در مکان دوازدهم و تیم سپیدرود رشت نیز با کسب یک امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارند.
پس از انجام هفته سوم مسابقات لیگ برتر، خداداد عزیزی سرمربی سپیدرود به صورت توافقی از این تیم جدا شد و هم اینک مسئولان این باشگاه در حال مذاکراه با محمدرضا مهاجری برای هدایت سپیدرود رشت هستند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.