به گزارش ایرنا عبدالعظیم رضایی روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش ملایر اظهار کرد: تمامی مسئولان و سه قوا باید برای ارتقا جایگاه معلمان متحد باشند چراکه دولت در این زمینه بسیار مصمم است.
وی افزود: هر جامعه ای که مسیر رشد و شکوفایی را طی کرده، از راه علم و دانش بوده و خاستگاه این علم نیز آموزش و پرورش و نقش آفرینی معلمان است.
وی آموزش و پرورش را یکی از حوزه های مهم و حیاتی در کشور عنوان کرد و افزود: در این راستا معلمان نقش اثرگذاری برای هدایت درست و تربیت نسل های آینده ساز دارند که به درستی نتوانسته ایم همانند کشورهای پیشرفته این نقش را برجسته کنیم.
رضایی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا این نقیصه برطرف و جبران شود، ادامه داد: معلمان در عرصه کنونی باید بیشتر از نقش آموزشی به مسائل پرورشی بپردازند و برای اعتقادات و باورهای پاک دانش آموزان وقت بیشتری بگذارند.
فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: آموزش و پرورش این شهرستان در استان و در مواردی در سطح کشور دارای جایگاه بالایی است و همواره در تلاش برای ارتقا این هستیم.
رضایی بهبود وضعیت و پیشرفت در کار را دلیل تغییر و جابجایی مدیران عنوان کرد و گفت: تلاش این است تا با تغییرات مدیران دستگاه های اجرایی موجب بهبود شرایط و رشد و توسعه شود.
وی با اشاره به اقدامات ارزنده آموزش و پرورش ملایر در حوزه های مختلف و تقدیر از زحمات مدیر سابق افزود: با توجه به اجرای طرح کرامت در این شهرستان، آموزش و پرورش در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی اقدامات خوبی انجام داده که باید این فرآیند با کیفیت و سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.
رضایی خطاب به مدیر جدید آموزش و پرورش ملایر گفت: باید هدف گذاری کوتاه و بلند مدت داشته باشید و با شناخت و بررسی وضعیت موجود، با هدفگذاری مسیر را برای رسیدن به اهداف ترسیم کنید.
وی تاکید کرد: باید تلاش شود که شوق و امیدواری را در نسل جوان و نوجوان زنده نگه داریم و این از وظایف مهم و تاثیرگذار معلمان است که نباید به فراموشی سپرده شود.
وی همچنین از حضور باشکوه و تماشایی مردم ملایر در راهپیمایی 22 بهمن ماه تقدیر کرد و افزود: این حضور پس از پیروزی انقلاب تاکنون بی سابقه بوده و نشان دهنده وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه این حضور گسترده در تمامی نقاط کشور حامل پیام های بسیار مهمی است، افزود: مردم ایران همواره در صحنه های انقلاب حضوری مستمر و گسترده داشته اند و این امر وظیفه دولت و حاکمیت را برای برطرف کردن مشکلات دوچندان می کند.
در این آیین از خدمات و تلاش های کاوه برخورداری تقدیر و هادی سلگی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش ملایر منصوب شد.
این شهرستان دارای سه منطقه آموزش و پرورش در ملایر، سامن و جوکار است.
ملایر در 75 کیلومتری جنوب شهر همدان در مرکز استان واقع شده است.
7528/2087
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده:زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.