به گزارش ایرنا از دادگستری هادی هاشمیان روز دوشنبه در آئین افتتاح متمرکز طرح های عمرانی و اقتصادی دهه فجر شهرستان بندرگز واقع در غرب گلستان اظهار کرد: وظیفه امروز خانواده ها، آموزش و پرورش و دستگاه های فرهنگی؛ آشنا کردن نسل جوان و نوجوان با انقلاب و مجاهدت های مردم در پیش از انقلاب و سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به ناآرامی های اخیر و نوجوان بودن بیشتر دستگیرشدگان، افزود: دشمنان به اندازه ای که از ایمان و مشارکت مردم هراس دارد ،نگران توان نظامی ما نیستند و به همین دلیل درصدد مایوس کردن مردم از نظام هستند.
هاشمیان اضافه کرد: در چهار دهه گذشته شاهد رشد در بخش های سیاسی ،اقتصادی و فرهنگی کشور بودیم، اما کم کاری برخی از ما مدیران سبب شده است تا جوانان نسبت به سخنان ما تردید کنند.
رییس دادگستری کل گلستان با تاکید بر اینکه مردم همچون گذشته پشتیبان انقلاب هستند، گفت: باید از این فرصت همدلی و همراهی مردم برای توسعه، خدمت رسانی، ایجاد اشتغال و کاهش آسیب های اجتماعی استفاده کنیم.
وی به امنیت استان نیز اشاره کرد و افزود: همه مسئولان باید تلاش کنند سرمایه گذاران ترغیب به فعالیت و تولید در استان گلستان شوند.
هاشمیان با بیان اینکه دادگستری گلستان به عنوان نماینده قوه قضاییه در استان ضامن امنیت سرمایه گذاران و تولیدکنندگان است، یادآور شد: در بخشنامه ای به دادستان های سراسر استان از آنان خواسته ایم با کسانی که در مسیر تولید و سرمایه گذاری سنگ اندازی می کنند، برخورد نمایند.
به گزارش ایرنا در این آئین 34 طرح عمرانی ، اقتصادی ، تولیدی و اشتغالزا در شهرستان بندرگز با اعتباری افزون بر 122میلیارد و 579 میلیون ریال افتتاح و یا کلنگ اجرای آن به زمین زده شد، این طرح ها زمینه اشتغال 40 نفر را فراهم کرده است.
از جمله در این آئین کلنگ ساخت مرکز دیالیز بندرگز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به زمین زده شد.
بندرگز با افزون بر 50 هزار نفر جمعیت در 42کیلومتری غرب گرگان (مرکز استان گلستان) واقع است.
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.