به گزارش ایرنا سید حسین هاشم ‌زادگان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 20 درصد سایر رانندگانی که در قالب این طرح اقدام به پارک خودرو کرده اند نیز بین یک تا سه میلیون ریال بدهی دارند.
وی تصریح کرد: البته هدف این شرکت درآمد و سودآوری مطلق نیست اما به این معنا هم نیست که ضرردهی داشته باشیم منتهی اولویت ما کمک به کاهش ترافیک و ساماندهی ترافیک روان است.
وی بیان کرد: درآمد اصلی این شرکت فنی - مهندسی و دانش تدوین شده در راستای اجرای طرح ترافیک هوشمند 'الیت' است و خدمتگزاری به مردم را سرلوحه قرار داده ایم.
وی عمده گلایه ها و نارضایتی از این طرح در همدان را مختص مالکان خودرو بدون پارکینگ دانست و گفت: نبود پارکینگ کافی و نیز عدم بهره مندی از پارکینگ خصوصی ساختمان و مغازه ها باعث شده تا برخی مالکان مدعی شوند که معابر مقابل املاک آنها تعلق شخصی دارد در حالیکه مغایر با قوانین است.
هاشمی زادگان در ادامه گفت: این طرح به تازگی در سال جاری در همدان آغاز شده و هم اکنون در مرحله رفتارسنجی و آموزش هستیم اما از این پس اعمال قانون با همکاری پلیس راهور انجام می شود.
وی افزود: در این طرح دنبال سخت گیری نخواهیم بود و به طور قطع ارایه آموزش ها و اطلاع رسانی مطلوب باعث رضایتمندی عمومی می شود.
مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت اظهار کرد: علاوه بر آن شهروندان می توانند با ارسال شماره پلاک خودرو خویش از طریق پیامک به سامانه 20004842 از مانده حساب خود اطلاع حاصل کنند.
وی گفت: محل و زمان توقف خودرو در نیم ساعت اول که بابت توقف حاشیه ای مبلغی از حسابها کسر نمی شود و تعداد اخطارهایی که هر خودرو به خاطر نداشتن شارژ دریافت کرده است نیز در صورتحساب مزبور قید می شود.
شرکت ترافیک هوشمند الیت به مرکزیت شهرداری مشهد مقدس فعالیت رسمی خود را در حاشیه این شهر از سال 89 آغاز کرده است و در سال جاری فعالیت خود را در شهر همدان آغاز کرده است.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.