محمدرضا عراقی روز شنبه در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان ریحانة النبی همدان افزود: آنچه کشور در اصل 44 قانون اساسی به دنبال آن بوده است امروز اتفاق افتاده و طرح ها به بخش خصوصی واگذار شده است.
وی ادامه داد: امروز که در سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی قرار داریم ایران اسلامی به کشوری مستقل و آزاد تبدیل شده که همچون گوهری در جهان می درخشد و با تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری از مشکلات بزرگی عبور کرده است.
وی اظهار کرد: باور کردن یکدیگر، تضارب آرا، واگذاری کار در همه عرصه ها به مردم و ایجاد نهادهای اجتماعی، مردم را در سرنوشت خود حاکم و شرایط را به نحوی فراهم کرده است که در یک روستای دورافتاده، انتخابات آزاد برگزار می شود و مردم دهیار خود را انتخاب می کنند.
معاون امور عمرانی استاندار همدان بیان کرد: اگر مشکلاتی وجود داشته است اما به مرور زمان کشور، تکامل یافته و بالنده شده است با این وجود عده ای دنبال سیاه نمایی هستند و کلید واژه های انقلاب را بد تفسیر می کنند.
عراقی تاکید کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی به دلیل عدالت خواهی خود مورد هجمه دشمنان انقلاب قرار گرفت اما خود باوری نشات گرفته از انقلاب موجب شد ایران اسلامی روی پای خود بایستند و به اهداف خود جامه عمل بپوشاند.
همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه ابن سینا (ریحانة النبی) شهر همدان به نمایندگی از 2 هزار و 500 مدرسه استان نواخته شد.
دبیرستان ابن سینا(ریحانة النبی) بیش از 89 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که همزمان با آیین نواختن زنگ انقلاب در مدارس همدان، یادمان 89 شهید مدرسه ریحانة النبی بهره برداری شد.
1181/2087
خبرنگار:الهام تدین**انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.