آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته در حسینیه امام خمینی(ره) همدان، افزود: به گفته رهبر معظم انقلاب، در طول عمر انقلاب اسلامی، دشمنان بدترین نقشه های شوم را طراحی کردند که همه آنها به شکست انجامید و موجب شد دشمنان ضعیف تر و انقلاب اسلامی قوی تر شود.
وی ادامه داد: دشمنان اسلام با حماقت خود گروه تروریستی داعش را به عنوان دولت اسلامی عراق و شام ایجاد کردند که توطئه ای بسیار خطرناک بود و با حمایت های استکبار جهانی تعداد زیادی از سراسر جهان جذب این گروه تروریستی شدند.
آیت الله طه محمدی اضافه کرد: خداوند سرمایه گذاری عظیم استکبار جهانی بر روی این گروه تروریستی را چنان برهم زد که مستکبران از شدت حسرت از آنجا ناامید شدند و به اقدام اخیر مبنی بر به رسمیت شناختن قدس شریف به‌ عنوان پایتخت رژیم‌ صهیونیستی روی آوردند.
وی اظهار کرد: رسوایی و غائله داعش هنوز تمام نشده بود که دشمنان اسلام بحث جدایی اقلیم کردستان عراق و بعد از آن غائله استعفای نخست وزیر لبنان را به راه انداختند و حالا که راه به جایی نبردند، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، موضوع انتقال سفارت این کشور از تل آویو به بیت المقدس را مطرح کرد که اوج نادانی دشمنان اسلام را نشان می دهد.
وی تصریح کرد: مسلمانان اجازه نخواهند داد بخشی از پیکره جهان اسلام از آن جدا شود و نه تنها کشورهای مسلمان بلکه بسیاری از کشورهای غیر مسلمان نیز در محکومیت این اقدام واکنش نشان داده اند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان نیز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته همدان بر مبارزه عادلانه با انواع فسادهای اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در جامعه اسلامی تاکید کرد.
جعفر ورزنده ادامه داد: اشاعه انواع فساد و بدببین کردن مردم و عادی سازی این فسادها در جامعه از مهمترین نقشه های دشمنان است که باید مسئولان مربوطه بدون تعارف و محافظه کاری با خاطیان برخورد کنند.
وی تاکید کرد: مسئولان نظام در ساده زیستی، از زندگی رهبر معظم انقلاب الگو بگیرند و از اشرافی گری دوری کنند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب مردم مصیبت دیده در زلزله کرمانشاه را همچون پدری مهربان در آغوش می گرفتند و پای درد و دل این مردم می نشستند که این باید برای سایر مسئولان هم الگو باشد.
به گزارش ایرنا، رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه هفته جاری در سخنانی در کاخ سفید با یادآوری اینکه بیت المقدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت می شناسد، گفت: از وزارت خارجه می خواهم که آماده شود تا انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس را آغاز کند.
دونالد ترامپ سپس فرمان اجرای شناسایی بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را امضا کرد.
قدس که مسجدالاقصی نخستین قبله مسلمانان را در خود جای داده، بخش جدایی ناپذیر فلسطین و یکی از مهمترین اماکن سه گانه مقدس اسلامی است و جایگاه و اهمیت ویژه ای نزد مسلمانان دارد.
قدس شرقی از نظر قطعنامه های سازمان ملل اراضی اشغال شده محسوب می شود، اقدام آمریکا در به رسمیت شناختن این شهر به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس نقض آشکار قطعنامه های بین المللی است.
شورای امنیت سازمان ملل در دسامبر سال گذشته میلادی، قطعنامه ای تصویب و تاکید کرد که 'هیچ تغییری در مرزهای قبل از چهارم ژوئن 1967 از جمله در رابطه با بیت المقدس به رسمیت شناخته نخواهد شد، مگر اینکه طرف ها در مذاکرات بر سر آن به توافق برسند.'
1181/2087/2090
خبرنگار:الهام تدین**انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.