علی تعالی روز سه شنبه در نشست اعضای شورای اداری شهرستان همدان بیان کرد: به فرموده امام راحل یکی از رموز پیروزی انقلاب وحدت کلمه بود و ایشان همواره جامعه را به وحدت و پرهیز از تشتت دعوت می کردند.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نیز همواره ملت و مسئولان را به وحدت و همبستگی دعوت کردند، افزود: در ابتدای انقلاب توطئه گروهک های معاند در سایه وحدت رفع شد و با وحدت و همدلی در جنگ هشت ساله مقابل رژیم بعثی عراق ایستادگی کردیم.
فرماندار همدان افزود: با وجود تحولات فراوان در منطقه و بروز درگیری ها، ملت ایران توانست زیر چتر وحدت از این تنش ها عبور و در سایه امنیت زندگی کند.
تعالی تاکید کرد: همه اقشار و احزاب باید با درک شرایط منطقه ای به مساله وحدت توجه کنند و نباید دایره خودی ها را محدود کرد، چراکه با گسترده کردن دایره انقلاب می توان در برابر هجمه دشمنان ایستاد.
وی گفت: همه کسانی که دل در گروه انقلاب دارند باید در کنار هم برای توسعه کشور تلاش کنند نه اینکه هر روز به بهانه های مختلف عده ای را از دایره خودی ها خارج کرد، چون با در پیش گرفتن این رویه نمی توان به اهداف تعیین شده انقلاب دست یافت.
فرماندار همدان اضافه کرد: هر چند در هر دوره ای یک جریان سیاسی مدیریت کشور را بر عهده گرفته است، اما گروه های سیاسی می توانند ضمن حفظ دیدگاه خود، با توجه به ارکان و رعایت خطوط قرمز نظام، برای توسعه کشور تلاش کنند.
تعالی با بیان اینکه وفاق و همبستگی سرمایه عظیم انقلاب است که نباید آن را از دست بدهیم، بیان کرد: افراط و تفریط در جهت گیری سیاسی، در هر دوره ای جامعه را ملتهب کرده است.
وی یادآوری کرد: رئیس جمهوری با سابقه درخشان انقلابی گری و تجربه در عرصه سیاسی، سکان این کشور را در دست گرفت و با تدبیر دولت وضعیتی معتدل در کشور و در عرصه بین المللی حاکم شد.
فرماندار همدان اضافه کرد: این دولت با تیم دیپلماسی قوی در مدت زمان 2 سال هفت قطعنامه مهم را لغو کرد که این اقدام بسیار مهم است.
تعالی گفت: در سطح داخلی درگیری زیادی در گذشته بین قوا وجود داشت ولی در این دولت فضای ناآرام، بگو و مگو و کشمکش بین قوا نیست.
وی تاکید کرد: امروز کشور با چالش هایی نظیر اعتیاد، طلاق و بیکاری مواجه است و در صورت توجه به بهبود معیشت مردم ریشه آسیب های اجتماعی خشک می شود.
فرماندار همدان با بیان اینکه اقتصاد و اشتعال اولویت محوری دولت است، گفت: تحقق این اولویت ها در گرو افزایش سرمایه گذاری داخلی و خارجی است و لازمه سرمایه گذاری، امنیت و آرامش است.
تعالی تصریح کرد: کشمکش با نظام بین الملل به کشور آسیب می زند چراکه ضرورت سرمایه گذاری نبود تنش در کشور و وجود فضای آرام سیاسی است.
فرماندار همدان با بیان اینکه سخنرانی سیاسیون بدون هیچگونه مشکل و خللی در همدان صورت می گیرد، بیان کرد: خواسته ها و مطالبات احزاب زیاد است و مسئولان مکلف به ایجاد یک تعادل نسبی برای پیشگیری از بروز هر گونه نگرانی هستند.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار دهنده:
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.