محمدناصر نیکبخت روز یکشنبه پس از دیدار روز گذشته خود با پنج سرمایه گذار برجسته کشور، با بیان اینکه فاز نخست این مجموعه ها دهه فجر امسال بهره بردای می شود، افزود: بهره برداری از مجموعه های صنعتی یاد شده به صورت مستقیم 800 شغل در استان ایجاد می کند.
وی با بیان اینکه دستورات لازم برای حل مشکلات شرکت صنایع تبدیلی الوند و واحد کشتارگاه مرغ طیوران پس از پیگیری های متعدد صادر شده است، گفت: هفته گذشته در نشستی طولانی با مدیرعامل بانک کشاورزی در خصوص مشکلات این 2 واحد رایزنی کردیم تا در نهایت دستورات لازم جهت رفع مشکلات واحدهای یاد شده صادر شد.
نیکبخت ادامه داد: همچنین به همراه نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت استان، در خصوص مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان ملایر، مذاکره و دستور شتاب گیری روند رفع مشکلات از طرف وزیر صادر شد.
به گزارش ایرنا، در استان همدان بیش از یکهزار و 300 واحد تولیدی و صنعتی وجود دارد که از این تعداد در شروع کار دولت تدبیر و امید بیش از 600 واحد در شرایط تعطیل و نیمه تعطیل قرار داشت.
سال گذشته با پیگیری های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، 144 واحد تعطیل تولیدی، صنعتی و کشاورزی همدان به چرخه تولید بازگشتند.
7523/2090
خبرنگار: مرضیه بختیاری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.