رسول منعم روز پنجشنبه در شورای اداری استان همدان اظهار کرد: در سال جاری با برنامه ریزی مناسب وزارت ورزش و تصویب قانون بودجه سال 96 و برنامه ششم توسعه ششم ، از مجموع 64 طرح ناتمام 21 طرح بهره برداری شد.
وی بیان کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و واگذاری طرح ها به بخش خصوصی، سه طرح خصوصی با سرمایه گذاری 27 میلیارد ریال واگذار شد که یک طرح امروز بهره برداری می شود.
وی اضافه کرد: همچنین سه طرح ورزشی به خیران واگذار شده است و تعداد 203 مکان ورزشی این اداره کل به بخش خصوصی واگذار شده است که میزان صرفه جویی از محل واگذاری این طرح ها در پایان سال 96 ، 60 میلیارد ریال با اشتغال موقت و پایدار چهار هزار نفر است.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان بیان کرد: همدان در چهار سال گذشته در شاخص های قهرمانی رتبه های بالایی را کسب کرده است.
منعم افزود: 571 رقابت ملی و 10 رویداد بین المللی در استان همدان برگزار شده است و 2 هزار و 356 نفر از ورزشکاران استان همدان در چهار سال گذشته به اردوها تیم ملی دعوت شدند.
وی اضافه کرد: 559 ورزشکار استان همدان به عضویت تیم ملی پیوستند و سه هزار و 88 عنوان انفرادی کشور، 351 عنوان تیمی، و 229 عنوان فرا ملی رهاورد ورزش قهرمانی استان همدان است.
وی ادامه داد: 342 تیم از همدان در لیگ های ملی و کشوری شرکت کردند و تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان در سال گذشته پنج درصد کل جمعیت استان همدان است.
وی رشد هفتاد درصدی سمن ها، کاهش 6 درصدی طلاق پس از یک دهه ، راه اندازی خانه جوان در مراکز استانها و شهرستانها را از دیگر اقدامات این اداره کل عنوان کرد.
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به منظور شرکت در شورای اداری استان همدان و حضور در نشست ماهانه روسای فدراسیون ها روز پنجشنبه وارد همدان شد.
در این سفر معاونان وزارت ورزش و جوانان و روسای فدراسیون های ورزشی نیز حضور دارند.
نشست ماهانه وزیر و معاونان با روسای فدراسیون ها عصر امروز پنجشنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.
در این سفر یک روزه علاوه بر نشست روسای فدراسیون های ورزشی، مسعود سلطانی فر در نشست شورای اداری استان همدان نیز به عنوان نماینده عالی دولت شرکت خواهد کرد و همچنین با جوانان و نمایندگان سمن های جوان استان همدان دیدار خواهد داشت.
بازدید از مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج و افتتاح سالن چند منظوره روستای سنگستان از دیگر برنامه های سفر دکتر سلطانی فر به همدان است.
7526/ 2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.