به گزارش ایرنا امیر رضا خادم روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی اظهار کرد:
وزارت ورزش و جوانان از بنیه مالی خوبی برخوردار نیست باید از دستگاه های دیگر و بخش خصوصی در این راستا کمک بگیریم و حامی برای این حوزه جذب کنیم.
وی در ادامه همچنین گفت: سر و صدای بخش ورزش نباید باعث غفلت و فراموشی حوزه جوانان نشود، هم اکنون این حوزه در اولویت کاری وزارت قرار دارد.
معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: حوزه جوانان مورد کم اهمیتی قرار گرفته است، هم اکنون باید به این حوزه توجه ویژه داشته باشیم.
وی با بیان اینکه حوزه جوانان جزو رسالت های وزرات است گفت: این حوزه باید امروز مورد توجه جدی و مضاعف قرار گیرد و این انتظار از مدیران کل استان ها نیز وجود دارد.
خادم بر ساماندهی حوزه جوانان تاکید کرد و افزود: بخش مسکن، اشتغال، آموزش، فرهنگ در حوزه جوانان باید پرداخته و مسایل و مشکلات در این زمینه باید برطرف شود، مدیریت استان ها باید به این امر توجه کافی داشته باشند.
وی بر راه اندازی سمن ها و تشکل ها نیز تاکید کرد و افزود: در سال های گذشته در دولت یازدهم ایجاد سمن ها شروع شد و از نظر کمی افزایش یافت هم اکنون باید در دولت تدبیر و امید علاوه بر افزایش کمی به کیفیت کاری این نوع سمن ها توجه داشته باشیم.
وی بر حمایت های معنوی در حوزه سمن ها و تشکل ها تاکید کرد و گفت: حضور کم سمن ها در این جلسه نیز نشان از کم توجهی به این حوزه است.
معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: جذب بخش خصوصی و سرمایه گذار نیز باید در دستور کار قرار گیرد، هم اکنون به سرمایه گذار به عنوان موقعیت کوتاه نباید نگاه کنیم چرا که علاوه بر از بین بردن انگیزه سرمایه گذار در حوزه ورزش باعث می شود که دیگر سرمایه گذاران تمایلی به فعالیت در این بخش نداشته باشند.
خادم با بیان اینکه بسیار مشتاق سرمایه گذاران بخش خصوصی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام هستیم گفت: باید از ظرفیت های بخش خصوصی در این راستا استفاده کنیم و این امر هم اکنون در اولویت کاری وزارت قرار گرفته است.
در این آیین از خسرو منعمی مدیرکل سابق ورزش و جوانان قدردانی و کوروش بهادری به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل معرفی شد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.