به گزارش برنا آذربایجان غربی، مجموعه ورزشی مروارید زیوه با همکاری بخش خصوصی در حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.

سید ریاس الدین برزنجی سرمایه گذار این مجموعه گفت : مجموعه ورزشی مروارید در زمینی به مساحت ۱۲هزار متر مربع و با اعتبار ۲۴میلیارد ریالی طی ۱۸ ماه ساخته شد که با پایان فاز اول آن برای ۱۵ نفر بصورت مستقیم اشتغالزایی صورت گرفت.
وی افزود: بزودی عملیات اجرایی فاز دوم مجموعه که امروز کلنگ زنی شد آغاز خواهد شد.
وی اضافه کرد: در ساخت این مجموعه، اداره کل اتباع و امور مهاجرین که زمین آن را در اختیار مجموعه قرار داد برای اجرای پروژه از تسهیلات دولتی استفاده نشده است.

سعادت استاندار آذربایجان غربی از اختصاص ردیف بودجه برای توسعه شهر سیلوانا خبرداد و گفت: برای رشد و توسعه شهر سیلوانا ردیف بودجه ای اختصاص یافته و تلاش داریم این منطقه را به یک منطقه بین المللی تبدیل کنیم.
وی افزود: مجموعه ورزشی مروارید و مجموعه گردشگری سیلوانا اولین پروژه های مشارکتی بخش خصوصی است و در آینده هتل آپارتمان ۱۲۰۰ تخت خوابه نیز برای توریست درمانی اجرا خواهد شد.

سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان نیز با اشاره به همت دولت به استفاده از نیروهای اهل تسنن و جوان در مناطق اهل سنت گفت: سیاست دولت به استفاده از نیروهای جوان در سطوح مدیریتی و همچنین قرار گرفتن قشر بانوان و اهل تسنن در مناطق اهل سنت است.
وی خاطر نشان کرد: مجموعه ورزشی مروارید زیوه نمادی از سرمایه گذاری بخش خصوصی با همکاری دولت در مناطق دور افتاده است که باید به سایر بخش های نیز تسری یابد.

همزمان با افتتاح فاز اول مجموعه ورزشی، فاز دوم نیز توسط وزیر ورزش و جوانان کلنگ زنی شد.

شایان ذکر است، فاز اول مجموعه ورزشی مروارید شامل یک زمین چمن مصنوعی، یک سالن بدنسازی، یک سالن ورزش های رزمی و یک سالن چند منظوره است که در منطقه مرزی زیوه در غربی ترین نقطه کشور احداث شده است.

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 730808
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.