به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز چهارشنبه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:فرمانداران و بخشداران با معرفی جاذبه های سرمایه گذاری به سرمایه گذاران زمینه این فعالیت اقتصادی را برای بخش خصوصی فراهم کنند.
به گفته وی،اکنون وجود بروکراسی اداری مانع دستیابی به شاخص های توسعه ای در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری شده است و از این پس کاهش این نامه نگاری های طولانی اداری و رفع مشکل سرمایه گذاران از ملاک های اصلی ارزیابی مدیران دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری محسوب می شود.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: تولیدات صنایع دستی، کشت گیاهان دارویی، محصولات گلخانه ای مهمترین ظرفیت برای رونق سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری است.
وی یادآور شد: به همین منظور 8 هزار و 420 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی به چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.
مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری نیز گفت: یکی از مهمترین راهکارهای کاهش هزینه های خانوارها اجرای نظام ارجاع و پزشک خانواده است.
صفر فرامرزی اظهار کرد: پرونده سلامت در طرح ارجاع و پزشک خانواده شامل اطلاعات سلامت مربوط به خانواده های تحت پوشش است و این طرح در سه سطح عمومی شامل مردم و پزشکان، سطح تخصصی شامل پزشکان متخصص و سطح فوق تخصصی شامل پزشکان فوق تخصصی ارائه می شود.
وی تاکید کرد: دولت در سال گذشته دو هزار و 100 میلیارد ریال برای ارائه خدمات درمانی به مردم هزینه کرد.
به گزارش ایرنا، 9 شهرستان چهارمحال و بختیاری در زمینه گردشگری، صنایع دستی و کشت گیاهان دارویی و گردشگری سلامت و ورزشی از پتانسیل مطلوبی برای سرمایه گذاران برخوردار است.
چهارمحال و بختیاری دارای بیش از 900هزار نفر جمعیت است و بخش عمده ای از معضل بیکاری این استان با سرمایه گذاری بخش خصوصی رفع می شود.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی** انتشار دهنده: محمود رئیسی
2097/7362
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.