علی رحیمی فر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه زمان ساخت این طرح طبق قرارداد منعقد شده 6 ماه است، تاکید کرد: اجرای این طرح در اشتغال کسبه این منطقه اختلال ایجاد کرده و بر این اساس باید در زمان مورد نظر به بهره برداری برسد.
وی اضافه کرد: عملیات اجرایی طرح از نیمه دوم تیرماه سال جاری آغاز شده و تاکنون 35 درصد پیشرفت فیزیکی نیز داشته است.
رحیمی فر بیان کرد: هم اینک طرح اجرایی از پیشرفت مطلوبی برخوردار بوده و با زمانبندی مطابقت داشته و این فعالیت قابل تقدیر است.
رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان افزود: در راستای اجرایی این طرح نیز باید نیازهای ضروری از هم اکنون پیش بینی شود که احداث سرویس بهداشتی و دسترسی مناسب به پارکینگ اکباتان حایز اهمیت است.
وی بر استفاده از مصالح مناسب با توجه به اقلیم و شرایط آب و هوایی تاکید کرد و یادآور شد: همچنین باید سیما و منظر این معبر به موازات اجرای طرح پیاده راه مورد توجه قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: پیاده راه سازی موجب شکوفایی شهر می شود و در اجرای طرح خیابان اکباتان نکته قابل توجه استقبال و همکاری مردم و کسبه بازار است و انتظار داریم دستگاه های اجرایی نیز همانند مردم این همکاری را با شهرداری داشته باشند.
رحیمی فر افزود: لازم است دستگاه های اجرایی از جمله میراث فرهنگی همکاری بیشتری جهت دسترسی بازار آهن فروشان داشته باشند.
خیابان اکباتان به عنوان یکی از مسیرهای تاریخی دسترسی به بازار همدان در مرکز این شهر واقع شده است.
پیاده راه سازی موجب شکوفایی شهر می شود و در اجرای طرح خیابان اکباتان نکته قابل توجه استقبال و همکاری مردم و کسبه بازار است که می طلبد دستگاه های اجرایی نیز همانند مردم این همکاری را با شهرداری داشته باشند.
طرح پیاده راه میدان امام خمینی (ره) و خیابان اکباتان شهر همدان با پیش بینی اعتبار 59 میلیارد ریال در 6 ماه اجرایی می شود.
همچنین طرح پیاده راه در خیابان بوعلی دیگر خیابان واقع شده در مرکز شهر همدان در سطح 20 هزار متر مربع سال گذشته اجرا شد.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.