به گزارش ایرنا قدرت الله فلاح نژاد روز چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان سلسله در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان افزود: یکهزار و 701 نفر سقف تعهدات اشتغالی شهرستان بود که تاکنون 90 درصد این تعهدات محقق شده است.
وی اظهار کرد: تمام دستگاه های شهرستان سلسله باید با تمام توان پیگیر فراهم شدن 100 درصدی تعهدات اشتغالی شهرستان باشند و در این راستا نهایت تلاش خود را به کار گیرند.
فرماندار سلسله گفت: از ابتدای امسال تاکنون 1666 نفر با 167 میلیارد و 820 میلیون ریال اعتبار در شهرستان سلسله وام ازدواج دریافت کرده اند.
وی با بیان اینکه 231 نفر در نوبت پرداخت وام ازدواج هستند، افزود: بانک های صادرات، ملی، کشاورزی و تجارت بیشترین پرداخت وام ازدواج را در شهرستان سلسله داشته اند.
فلاح نژاد بانک ها را رکن اصلی سرمایه گذاری دانست و گفت: بانک ها با پرداخت تسهیلات به بخش خصوصی می توانند زمینه را برای حضور سرمایه گذاران و افزایش رشد اقتصادی فراهم کنند.
وی افزود: در مناطق کمتر برخوردار برای رسیدن به سطح میانگین کشوری باید تسهیلات بیشتر و با شرایط بهتری به سرمایه گذاران ارائه شود.
وی با تاکید بر فراهم کردن بسترهای لازم برای ایجاد اشتغال اظهار کرد: سرمایه گذاری در این بخش منجر به کاهش مشکلات در سایر بخش ها و رونق و رشد اقتصای می شود لذا باید همه مسئولان در این راستا به وظایف خود عمل کنند.
شهرستان سلسله با 75هزار نفر جمعیت یکی از شهرستانهای استان لرستان است که مرکز آن شهر الشتر است.
این شهرستان از شمال به شهرستان دلفان، از جنوب به شهرستان خرم آباد و از شرق به شهرستان بروجرد محدود است.
مهمترین اخبار لرستان، ایران و جهان را در کانال اخبار ایرنا لرستان به نشانی @IRNALORESTAN در 24 ساعت شبانه روز دریافت کنید.
7265/3022
خبرنگار: زهرا جمشیدی نسب ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.