به گزارش ایرنا، رسول زرگرپور روز چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات شرکت صنایع شیمیایی پترو ایمن سپاهان، با اشاره به مشکلات این شرکت با بانک ها بر ضرورت همکاری بانک ها برای حل این مشکلات تاکید کرد.
وی گفت: با توجه به تسویه بدهی این شرکت از طریق تملک دارایی های ارزیابی شده، بانک های عامل باید نسبت به بخشش جرائم و وجوه التزام اقدام و صرفا اصل و سود تسهیلات اعطایی را بعنوان مطالبات خود از طریق تملیک، قلمداد کنند.
استاندار اصفهان تاکید کرد: برای اجرای مصوبه ها و تسریع در حل این مشکل، آمادگی خود را برای مکاتبه یا مذاکره با مدیران بانک ها یا سایر مراجع مرتبط در تهران اعلام می کنم.
زرگرپور با تاکید براینکه تمام تلاش مدیریت استان حفظ اشتغال و تولید است و باید از افزایش بیکاری جلوگیری کرد، گفت: دستگاه های اجرایی باید هماهنگی لازم را داشته باشند و تا جایی که خلاف قانون صورت نگیرد از بیکاری حتی یک کارگر جلوگیری کنند.
وی با بیان اینکه بیکار شدن حتی یک نفر نیز تبعات غیرقابل جبرانی خواهد داشت، افزود: این موضوع بویژه در ایام نزدیک شدن به سال نو اهمیت بیشتری پیدا می کند.
در جلسه امروز در استانداری اصفهان، مسائل مبتلابه شرکت صنایع شیمیایی پترو ایمن سپاهان، بررسی و تصمیم های لازم در این زمینه اتخاذ شد.
شرکت پترو ایمن سپاهان، تولیدکننده فرآورده ها و مواد مورد نیاز پتروشیمی است و طرح هایی در دست اقدام دارد که برخی از آنها در کشور و یا منطقه، کم نظیر است.
این شرکت در ماه های گذشته با مشکلات مالی و کارگری مواجه شده است.
ت/3011/6027 خبرنگار: آسیه معینی*انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.