حسین افشاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه برای اجرای این طرح ها 2 هزار و 10 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است افزود: بهره برداری از این طرح ها کار کم نظیر از مجموعه دولت است که مردم از آن بهره مند می شوند.
وی تحقق این حجم از طرح و برنامه را در تاریخ شهرستان بی سابقه دانست و افزود: میزان اعتبار صرف شده نه تنها با سال های گذشته بلکه با سایر شهرهای استان نیز قابل قیاس نیست به طوریکه پیشی گرفتن وضعیت عمرانی اسدآباد مورد تحسین استاندارهمدان نیز قرار گرفت و این امر نشان از به بار نشستن زحمات دولت در این شهرستان است.
فرماندار اسدآباد، ساخت کارخانه گندله سازی، مرحله دوم بیمارستان قائم(عج) کارخانه گونی بافی، مرحله دوم دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی، خانه های بهداشت روستایی، سیستم های نوین آبیاری، بهسازی و آسفالت روستا و تقویت شبکه های آبرسانی و برق را نمونه هایی از فعالیت دولت در این شهرستان ذکر کرد.
وی تصریح کرد: بهره برداری از این طرح ها نقش ویژه ای در بهبود وضعیت اشتغال و رونق اقتصادی شهرستان دارد به طوریکه برای 500 نفر از جوانان این منطقه شغل ایجاد شده است.
افشاری تاکید کرد: عهد و میثاق ما با مدیران و روسای اداره ها و دستگاه های اجرایی کار و تلاش برای خدمت به مردم است و ملاک ارزیابی کمی و کیفی مدیران نیز همین موضوع است.
دوم تا هشتم شهریور ماه به مناسبت شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر به نام هفته گرامیداشت دولت نامیده شده و بهره برداری از طرح های عمرانی بخشی از برنامه های این ایام است.
شهرستان اسدآباد با 100 هزار جمعیت در 45 کیلومتری همدان واقع شده است.
7527/2087
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.