به گزارش ایرنا محمودرضا عراقی روز شنبه در سومین روز از هفته دولت در آیین افتتاح طرح های عمرانی و در جمع مردم سامن ملایر افزود: در هفته دولت امسال همچنین عملیات اجرایی 105 طرح با اعتبار 2 هزار میلیارد ریال در استان همدان آغاز می شود.
وی با بیان اینکه هم اکنون شرایط برای ارائه خدمت ماندگارتر و صادقانه به مردم در دولت دوازدهم مهیا است تاکید کرد: باید با همدلی و وفاق بیشتر در این دولت به بهترین نحو عمل کرده و از منتخب مردم حمایت کنیم.
وی اظهار کرد: در انتخابات ریاست جمهوری هر سلیقه ای و دیدگاهی حضور داشتند و تلاش کردند، اما رای اکثریت مردم بر این بود که دولت تدبیر و امید برای چهار سال دیگر کار کند.
عراقی ادامه داد: دولت یازدهم با وجود مشکلات فراوان و آواربرداری هایی که از قبل مانده بود، چهار سال سخت را پشت سر گذاشت و امروز شرایط برای خدمت رسانی بهتر به مردم مهیا است.
وی با اشاره به شروع به کار دولت دوازدهم و شوراهای اسلامی شهر و روستا ادامه داد: با افتخار در کشوری زندگی می کنیم که الگوی ارزنده ای همچون مردم سالاری دینی را پشت ویترین خود دارد و تصمیم های مردم همواره محترم شمرده می شود.
عراقی انتخابات شوراهای اسلامی و نمایندگان مجلس را نمونه بارز مردم سالاری دینی برشمرد و تاکید کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا باید در جهت خدمت رسانی به مردم تلاش کرده و با انتخاب شهردار خوب بتوانند زمینه خدمات مطلوب تری را برای مردم مهیا کنند.
وی همچنین بر لزوم رعایت اخلاق حرفه ای در کار شوراهای اسلامی تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه دیدگاه های مختلفی وجود دارد، اما باید شوراهای اسلامی رای اکثریت را پذیرفته و همواره به نظر مردم احترام بگذارند.
معاون عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه مردم ایران در انتخابات بار دیگر به دولت تدبیر و امید نمره قبولی دادند، افزود: اولویت دولت یازدهم اتمام طرح های نیمه تمامی بود که از قبل آغاز شده و پیشرفت فیزیکی بالاتری داشت و اکنون دولتمردان باید طرح هایی را که قابلیت اجرایی دارند در اولویت قرار دهند.
عراقی با اشاره به حمایت های رهبر معظم انقلاب و آیین تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری و پشتیبانی مردم بیان کرد: دولت تدبیر و امید که کمترین تنش را برای مردم داشت، با همان اعتدال و همدلی و هماهنگی نهادها و ارگان ها و حمایت های مردمی باید تلاش کنیم تا در سال های پیش رو به اهداف مورد نظر برسیم.
وی با تاکید بر اینکه نگاه دولت دوازدهم همچنان تعامل با دنیا است، ابراز امیدواری کرد: با همدلی و اتحادی که در کشور وجود دارد و با پشتوانه مردمی، شرایط بهتر و مطلوب تری برای مردم و کشور رقم خواهد خورد.
در سومین روز از هفته دولت 19 طرح عمرانی با 64 میلیارد ریال اعتبار در شهرستان ملایر به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی یک طرح عمرانی نیز آغاز شد.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/2087
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.