حسین افشاری روز جمعه در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای شهرستان اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 43 شعبه در سطح شهر به صورت تمام الکترونیکی کار اخذ رای انتخابات شورای اسلامی شهر را انجام می دهند.
وی با بیان اینکه مردم اسدآباد همواره در انتخابات دوره های گذشته نسبت به متوسط استانی و کشوری مشارکت بالاتری دارند گفت: این حضور گسترده نشان از آگاهی و بینش سیاسی مردم دیار سیدجمال الدین اسدآبادی است.
فرماندار اسدآباد با بیان اینکه اسدآباد سیاسی ترین شهر استان محسوب می شود تصریح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 مردم این شهرستان با 85 درصد بیشترین حضور را در استان همدان داشتند.
وی از مردم شهرستان خواست: مانند گذشته با مشارکت خوب و حداکثری تداوم گر راه امام و شهدا و مردم سالاری دینی باشند.
افشاری اظهار کرد: اقدامات و برنامه ریزی لازم برای برپایی انتخابات پرشور و بانشاط انجام شده و 2 هزار و 900نفر از عوامل اجرایی نظارتی، بازرسی، انتظامی و خدماتی در حال برگزاری انتخابات هستند.
فرماندار اسدآباد گفت:کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا و ستاد اجرایی کاندیداهای ریاست جمهوری، قوانین و مقررات و انضباط اجتماعی را رعایت کرده و در راستای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی بسیار موثر بودند.
75 هزار نفر در شهرستان اسدآباد واجد شرایط رای هستند.
دوازدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت همزمان در سراسر کشور در شهرستان اسدآباد حال برگزاری است.
شهرستان اسدآباد با 100 هزار جمعیت در 45 کیلومتری همدان واقع شده است.
7527/1181
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.