منتخب مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی پیش بینی کرد سد گرین 100 سال آینده به بهره برداری می رسد.

منتخب مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضربه خوردن این شهرستان از اختلافات سیاسی،  پیش بینی کرد سد گرین 100 سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش جماران، علیرضا شهبازی در شورای اداری شهرستان نهاوند بابیان اینکه نهاوند از اختلافات سیاسی ضربه خورده است، گفت: باید با همراهی امام جمعه نهاوند این اختلافات را پایان داد.

وی با تاکید بر اینکه رسم خوشایندی نیست که مدیران جدید علیه مدیران قبلی سخن بگویند و از تمام نمایندگانی که قبل از من به نهاوند خدمت کرده‌اند تشکر می‌کنم، گفت: من سخنگو ندارم و همراه و اطرافیان من همه مردم نهاوند هستند.

شهبازی با بیان اینکه از خبرنگاران می‌خواهم از انتشار مسائل حاشیه‌ای خودداری کنند چرا که نهاوند دیگر جایی برای اختلاف و حاشیه ندارد، گفت: شأن و منزلت نمایندگی مجلس را پایین نمی آورم و در کار تغییر مدیران اجرایی دخالت نمی‌کنم.

منتخب مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه بیشتر طرح‌ها و پروژه‌های نهاوند تعطیل است و سد گرین با این وضعیت ۱۰۰ سال آینده به بهره برداری می‌رسد، گفت: تعریض و ساماندهی جاده نهاوند- گیان در سال جاری اعتبار ندارد.

شهبازی با بیان اینکه مدیران باید درب اتاق‌های خود را به روی مردم باز کنند و تلفن‌های خود را در اختیار مردم قرار دهند چراکه مسئولیت قبول کردیم که نوکر و خدمتگزار مردم باشیم، گفت: باید با کار جهادی کمبودهای نهاوند را جبران کنیم

وی یکی از دغدغه‌های مهم شهرستان نهاوند را ایجاد اشتغال ذکر کرد و با اشاره به اینکه نمی‌پذیرم یک مدیر فقط در اتاق خود بنشیند تا مردم به او مراجعه کند، گفت: مدیر باید برای حل مشکلات مردم پای کار باشد.

منتخب مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدفم این است در نهاوند ۲ هزار شغل ایجاد شود حال ببینیم با همت مسئولان و مردم چه میزان از این هدف تحقق پیدا می‌کند، گفت: تعریض جاده نهاوند- فیروزان ۷۰ میلیارد تومان و نهاوند-ملایر ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

شهبازی گفت: مدیران باید با شتاب قطار ما همراه باشند و اگر خود از این قطار جا ماندند دیگر از من و فرماندار گلایه نکنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.