ابوالقاسم پالیزگیر  روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت:  در دوره گذشته انتخابات مجلس ، ۷۰ درصد واجدین شرایط این حوزه انتخابیه در انتخابات مشارکت داشتند.

 امسال در انتخابات ۲ اسفند ماه پنج هزار مجری و دست اندرکار به همراه یک هزار مامور انتظامی  برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان را برعهده دارند.

فرماندار ساوجبلاغ از مسوولان ادارات خواست تا زمان انتخابات از هرگونه حفاری و اقداماتی که ممکن است برای برگزاری انتخابات مشکلی بوجود آورد بپرهیزند .

پالیزگیر با بیان اینکه در اسفندماه امسال مردم حماسه‌ای دیگر را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهند زد، اظهار داشت: مردم با حضور پرشور خود بار دیگر حمایت خود را از نظام و ولایت فقیه نشان خواهند داد.

فرماندار ساوجبلاغ گفت : هفتم اسفند ماه پیکرهای مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم در این شهرستان تشییع می شود.

امام جمعه بخش چهارباغ نیز در این نشست با اشاره به اینکه یک امتحان مهم دیگر در پیش روی داریم، اظهار داشت: مشارکت بالای مردم در انتخابات  پیش رو امنیت و اقتدار کشور را ارتقا می‌ بخشد.

حجت الاسلام والمسلمین قادر محمدی ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری انتخابات اظهار داشت: حضور گسترده اقشار مختلف مردم در انتخابات اسفندماه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

۲۱  نامزد در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان برای دستیابی به تنها کرسی این حوزه در مجلس شورای اسلامی رقابت دارند.

انتخابات مجلس یازدهم روز جمعه دوم اسفندماه  سال جاری برگزار می شود.

   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.