به گزارش خبرنگار مهر، محسن جهانشیر صبح پنج شنبه در جلسه بررسی مشکلات هیئت‌های ورزشی استان همدان که در قالب نشست‌های تخصصی پیگیری می‌شود، گفت: برگزاری جلسات تخصصی با هیئت‌های ورزشی و بررسی دقیق مسائل آنان موجب تسریع در روند حل مشکلات پیش رو می‌شود.

وی با بیان اینکه تعامل و ارتباط نزدیک هیئت‌های ورزشی با مسئولان و کارشناسان ورزش و جوانان در ارتقای شاخص‌های فنی و عمومی رشته‌های مختلف ورزشی تأثیر بسزایی دارد، گفت: توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، اجرای طرح استعدادیابی و اتخاذ تدابیر و سیاست‌های درآمدزایی از طریق مشارکت دادن بخش خصوصی از مهمترین مسائل و دغدغه‌های حوزه ورزش قهرمانی است.

جهانشیر افزود: تبیین اهداف و رسالت‌های مهم پیش روی وزارت ورزش و جوانان به همراه ارائه مؤثر در حل مشکلات هیئت‌های ورزشی یکی دیگر از تأثیرات مثبت برگزاری جلسات تخصصی ورزشی است.

وی با تاکید بر اینکه با برنامه ریزی و ارائه راهبردهای علمی و عملی متناسب با آئین نامه هیئت‌های ورزشی و سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان می‌توان به جایگاه واقعی رسید، گفت: تعداد ورزشکاران سازمان یافته، کسب مدال‌های برون مرزی و کشوری، برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری، میزبانی مسابقات بین المللی و کشوری و افزایش تعداد تیم‌های حاضر در لیگ‌های کشوری از مهمترین شاخص‌های ارزیابی عملکرد هیئت‌های ورزشی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اظهار کرد: برای تقویت و اعتلای ورزش به عنوان یک رویکرد مهم فرهنگی و اجتماعی مؤثر در تأمین شادابی و سلامتی می‌توان ورزش همگانی و قهرمانی را سکوی پرتاب قرار داد.

وی خواستار ارتباط هیئت‌های ورزشی با حوزه روابط عمومی شد و افزود: نقش‌های اطلاع رسانی در توسعه ورزش قهرمانی و همگانی بسیار با ارزش است و هیئت‌های ورزشی باید ارتباط مستمری با حوزه روابط عمومی داشته باشند.

جهانشیر افزود: رسانه‌های گروهی در شکل دهی و جهت دهی باورها، نگرش و افکار جامعه و همچنین ساخت بستری مناسب در عرصه ورزش نقش دارند و باید ارتباط دو سویه بین حوزه ورزش و رسانه‌ها تقویت شود.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.