عباس قهرمانی روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دسته از باشگاه ها از زمان اعلام تعطیلی تا مدتی که این شرایط برای آنها در نظر گرفته شده است، اجراه بها نخواهند داد.

وی اضافه کرد: انتظار داریم مالکان باشگاه های خصوصی سطح استان نیز این رویه را برای مستاجران خود در نظر بگیرند و یا اینکه اعمال تخفیف داشته باشند.

قهرمانی خاطرنشان کرد: تا زمانیکه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا و نیز وزارت ورزش و جوانان ابلاغ بازگشایی را صادر نکند، باشگاه ها اجازه فعالیت نخواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه حفظ سلامت ورزشکاران در راستای پیشگیری از شیوع کرونا در اولویت قرار دارد، ابراز امیدواری کرد: دولت تمهیدات لازم و بسته های تشویقی برای باشگاه های خصوصی که در این مدت تعطیل بوده اند را اتخاذ کند.

معاون توسعه ورزش همدان با قدردانی از همراهی مدیران و دست اندرکاران ورزش استان در رعایت نکات بهداشتی و نیز دستورالعمل های صادره از سوی ستاد پیشگیری از ویروس کرونا اظهار داشت: همکاری باشگاه های بخش خصوصی در این حوزه نیز بسیار مطلوب بوده است.

وی یادآور شد: براساس تصمیم اتخاذ شده و در راستای پیشگیری از ویروس کرونا، تمامی باشگاه های خصوصی و دولتی و نیز مجموعه های ورزشی در سطح استان همدان تا پایان فروردین ماه امسال تعطیل است.

استان همدان دارای بیش از ۶۰۰ باشگاه ورزشی خصوصی و دولتی است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: ۶۸ هزار و ۱۹۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد کل جان باختگان کرونا در کشور به چهار هزار و ۲۳۲ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.