مدیرعامل شرکت دانش بنیان ساغر فن پارس روز یکشنبه در این باره گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و نیاز به مبارزه با این ویروس فراگیر و با توجه به نیاز گسترده کشور به اقلام بهداشتی، لباس کاورال ایزوله در این شرکت تولید شد.

حمید ساغرچیان افزود: در تولید این محصول تمام ویژگی لازم برای افزایش کیفیت را در نظر گرفته‌ شده است.

وی اظهار داشت: این محصول با سلامت تلاشگران عرضه بهداشت و درمان در ارتباط است و هرگونه عیب و نقصی در تولید آن، موجب تحمل خسارت جدی در مبارزه با ویروس کرونا می‌شود.

ساغرچیان ادامه داد: روزانه یک هزار دست از این نوع لباس در شرکت تولید می‌شود که پاسخ‌گوی بخشی از نیاز مراکز درمانی مبارزه با ویروس کرونا است.

وی با اشاره به کیفیت ممتاز تولید این محصول بیان کرد: این محصول با مواد اولیه و دستگاه‌های به‌روز اروپایی با تکنولوژی بالا و از مرغوب‌ترین پارچه تولید می‌شود.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان ساغر فن پارس گفت: در تولید این لباس از لمینیت برای ضد آب شدن و تطبیق با استانداردهای روز دنیا تولیداستفاده است و دوخت آن نیز به طور کامل مرغوب و نفوذ ناپذیر است.

وی اضافه کرد: شرکت دانش بنیان ساغر فن پارس دارای استاندارد ISO۱۳۴۸۵ (مختص شرکت‌های تولید تجهیزات پزشکی) است و برای تولید محصولات خود تمام معیارهای اداره کل تجهیزات پزشکی ایران را رعایت می‌کند.

ساغرچیان اظهار داشت: چند نمونه از این لباس برای تست بازار، به کشور عراق ارسال شده و تولیدات مازاد بر مصرف مراکز درمانی مبارزه با ویروس کرونا، با مجوزهای لازم به این کشور صادر می‌شود.

وی عنوان کرد: هدف ما ابتدا تامین نیازهای داخل کشور و سپس صادرات به کشور عراق است.

 ۲۴۴ واحد فناور در سطح همدان فعالیت می‌کنند که ۵۸ واحد آن متعلق به دانشگاه بوعلی‌ سینا و ۱۳ واحد دیگر زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا است.

به گفته رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر ( ۱۳ اردیبهشت ) ۹۶ هزار و ۴۴۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶ هزار و ۱۵۶نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.