به گزارش خبرنگار مهر، کامران گردان بعدازظهر شنبه در مراسم تجلیل از پاکبانان و کارگران فضای سبز شهر همدان گفت: شأن و منزلت کارگران در جامعه بسیار ارزنده است و به همین دلیل ١١ اردیبهشت ماه را به پاس زحمات و فداکاری‌های این عزیزان روز کارگر نامگذاری کرده‌اند.

گردان افزود: توجه به معیشت و احقاق حقوق قانونی کارگران یکی از سیاست‌های مهم شورای اسلامی شهر همدان است که بر اساس قانون به دنبال اجرای آن هستیم و در مباحث معیشتی، رفاهی و تشویقی در مناسبت‌های مختلف عدالت بین کارگران و کارکنان مورد توجه بوده است.

وی افزود: پاکیزگی و زیبایی شهر همدان در کشور زبانزد است و این موضوع مرهون زحمات شبانه روزی پاکبانان و کارگران فضای سبز است.

گردان در ادامه تصریح کرد: پاکبانان و کارگران فضای سبز شهر همدان در امانت داری نیز شهره هستند و بارها ثابت کرده‌اند انسان‌های شریف و پاک دستی هستند و افتخار مدیریت شهری محسوب می‌شوند کمااینکه همواره مورد احترام شهروندان قرار دارند.

شهردار همدان نیز در این مراسم اظهار داشت: پاکبانان و کارگران زحمتکش فضای سبز در پیشانی خدمات رسانی به مردم حضور دارند و اگر فعالیت این گروه تنها یک روز تعطیل شود مشکلات زیادی در شهر به وجود خواهد آمد.

عباس صوفی تصریح کرد: کارگران زحمتکش خدمات شهری از نخستین ساعات روز و در شرایط مختلف آب و هوایی؛ پاکیزگی و نظافت شهر را عهده دار هستند که جای تقدیر دارد.

صوفی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی و ارزنده کارکنان حوزه سلامت در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا، گفت: فعالیت جهادی کارگران خدمات شهری در ضدعفونی و گندزدایی معابر و تأسیسات شهری قابل توجه بود و این زحمات بر کسی پوشیده نیست و همه مردم قدردان زحمات این گروه هستند.

صوفی خطاب به پاکبانان و کارگران فضای سبز شهر همدان اضافه کرد: امسال به لحاظ طرح فاصله گذاری نتوانستیم مراسم تجلیل مناسب و در خور شأن شما داشته باشیم، اما بعد از پایان بیماری کرونا جشن بزرگی در تجلیل از شما عزیزان برگزار خواهد شد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدیه از زحمات و تلاش‌های ارزنده پاکبانان و کارگران زحمتکش فضای سبز شهر همدان قدردانی و به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید علی شمسی پور از فرزند این شهید بزرگوار نیز تجلیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.