کامران گردان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعضای شورای شهر همدان در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و تاکیدات ارزشمند ایشان در راستای همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان به ویژه در شرایط اقتصادی ناشی از ویروس منحوس کرونا، با مشارکت در رزمایش ملی کمک به نیازمندان، ۱۰ درصد از دریافتی خود را برای کمک به مستمندان جامعه و اقشار آسیب‌دیده از کرونا اختصاص دادند. 

وی اضافه کرد: به دنبال فراخوان رهبر معظم انقلاب برای برگزاری رزمایش گسترده کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان امسال، شورای شهر و شهرداری همدان آمادگی خود را برای حضور پررنگ در این رزمایش اعلام داشت.

گردان خاطرنشان کرد: در همین راستا اعضای شورای دور پنجم شهر همدان به ‎منظور ادای تکلیف به فرمایشات مقام معظم رهبری در سه ماه متوالی ۱۰ درصد از حقوق دریافتی خود از شورا را برای کمک به اقشارآسیب‌پذیر شهر همدان اختصاص دادند.

شورای اسلامی شهر همدان یازده عضو دارد.

بر اساس اعلام رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا روز گذشته/سه شنبه/ ۷۴ هزار و ۸۷۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۹۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به چهار هزار و ۶۸۳ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.