حمیدرضا الوند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نخستین جشنواره ملی «کودک قهرمان من» با هدف افزایش سلامت جسمی و روحی مربیان، کودکان مهدهای کودک و پدر و مادر آن‌ها، گسترش همدلی و مهربانی در جامعه و ایجاد فرصت برای مربیان در بروز خلاقیت و شناخت و پرورش استعدادهای ناشناخته برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: نزدیک به ۳۰۰ مهدکودک شهری و روستایی با ۸۵۵ نفر نیرو، به عنوان مسئول فنی، مربی و یا کمک مربی، زیر نظر بهزیستی این استان فعالیت دارند.

الوند اضافه کرد: مخاطبان این جشنواره را پدر و مادرها و مربیان مهدهای کودک فعال در گروه سنی سه تا ۶ سال تشکیل می‌دهند.

مدیرکل بهزیستی همدان تاکید کرد: بر اساس اعلام کمیته پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، همه مهدهای این استان همزمان با سراسر کشور تا اطلاع بعدی تعطیل هستند.

وی گفت: تمام فعالیت‌های موجود در کتاب‌های معرفی شده در منابع مورد تایید سازمان بهزیستی با روشهای قصه گویی، طراحی بازی، طراحی کاردستی و دیگر اثرها که مرتبط به روزهای قرنطینه و کرونا باشد از موضوعات این جشنواره است.

الوند ادامه داد: علاقمندان می‌توانند اثرهای خود را از طریق پایگاه اینترنتی این جشنواره به نشانی www.mahdportal.ir تا پایان هفته دوم اردیبهشت ۱۳۹۹ ارسال کنند.

بر اساس آخرین آمار نزدیک به ۱۳ هزار کودک در مهد کودک های استان آموزش می بینند که از این تعداد ۲ هزار و ۸۷۰ نفر در مناطق روستایی زندگی می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.