به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان، فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۲۰ کیلوگرم تریاک با لفافه توسط کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری کارکنان انتظامی شهرستان نهاوند خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: با تلاش‌های اطلاعاتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان یک قاچاقچی مواد مخدر که قصد انتقال مواد مخدر را از استان‌های جنوبی به استان‌های غربی را داشت شناسایی شد.

وی افزود: با هوشمندی مأموران و در یک اقدام ضربتی و با همکاری کارکنان انتظامی شهرستان نهاوند خودروی نامبرده در ورودی این شهرستان متوقف و در بازرسی از آن ۲۰ کیلوگرم تریاک با لفافه جاسازی شده کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، گفت: برخورد با قاچاقچیان با اشراف اطلاعاتی از رویکردهای اصلی پلیس بوده و متخلفان بدانند از چنگال قانون نمی‌توان گریخت.

کشف خودروی سرقتی در فامنین

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف یک دستگاه خودرو مسروقه همدان توسط مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی حسن حیدری گفت: مأموران انتظامی شهرستان فامنین حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، با مشاهده یک دستگاه خودرو سواری پیکان بدون صاحب، به بررسی موضوع پرداختند.

وی افزود: با بررسی مشخصات خودرو و استعلام از سامانه‌های پلیس مشخص شد این خودرو روز قبل در شهرستان همدان مورد سرقت قرار گرفته است.

وی بیان کرد: با هماهنگی دستگاه قضائی، تلاش برای شناسایی سارق یا سارقان در حال انجام است.

کشف ۴۹ رأس دام قاچاق ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۴۹ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز از ۲ دستگاه خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: مأموران مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی شهرستان ملایر حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند...

وی، افزود: طی بازرسی از این خودرو، ۲۴ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم دستگیر شد.

سرهنگ سلگی بیان کرد: در ادامه این مأموریت، از یک دستگاه کامیونت خاور نیز ۲۵ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز توسط مأموران ایست و بازرسی حرم آباد دستگیر و یک متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه ارزش ریالی هر ۲ محموله توسط کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده، گفت: برخورد قانونی و قاطعانه با قاچاق فرآورده‌های دامی و طیور با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1405611
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.