به گزارش خبرگزاری مهر؛ فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از دستگیری ۳ سارق اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد معصومی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان تویسرکان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی ۳ سارق در این خصوص شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی دستگیر شدند.

سرهنگ معصومی بیان کرد: متهمان در بازجویی‌ها و تحقیقات فنی و پلیسی به ۵ فقره سرقت اعتراف کردند که محل‌های سرقت توسط سارقان بازسازی و مقداری از وسایل مسروقه نیز کشف و با دعوت از مالباختگان، وسایل مکشوفه با احراز مالکیت به آنان تحویل داده شد و سارقان با تشکیل پرونده به دادسرای شهرستان معرفی شدند.

کشف ۴ فقره سرقت در رزن

فرمانده انتظامی شهرستان رزن از دستگیری ۵ سارق و کشف ۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در شهرستان رزن پیگیری موضوع در دستورکار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، یک سارق کابل و سیم برق و همچنین یک سارق مغازه را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن ادامه داد: در عملیات دیگری ۲ جیب بر با هوشیاری مأموران بخش انتظامی درگزین حین سرقت و یک سارق موتورسیکلت نیز شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ زنگنه با اشاره به کشف ۴ فقره سرقت و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی با دستگیری این سارقان، عنوان کرد: هر ۵ متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری سارق حین سرقت در نهاوند

جانشین انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری سارق قطعات خودرو حین سرقت توسط مأموران انتظامی بخش خزل این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ذبیح الله درویشی بیان داشت: مأموران بخش انتظامی خزل حین گشت زنی در حوزه استحفاظی مشاهده کردند که فردی کاپوت یک دستگاه خودروی نیسان را بالا زده و در حال باز کردن قطعه‌ای از آن است.

وی افزود: متهم با مشاهده مأموران به سمت زمین‌های کشاورزی متواری شد که با اقدامات پلیسی دستگیر و پس از انتقال به یگان انتظامی اعتراف کرد که قصد سرقت باطری را داشته و در شب قبل نیز یک عدد باطری دیگر را سرقت و آن را داخل زمین‌های کشاورزی پنهان کرده است.

سرهنگ ذبیح الله درویشی گفت: با راهنمایی متهم باطری مسروقه در داخل زمین‌های کشاورزی کشف و نامبرده با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در فامنین

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۱۰ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق و فاقد مجوز در شهرستان فامنین خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران یگان امداد انتظامی شهرستان فامنین حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون، ۱۰ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، ۳۵۰ میلیون ریال برآورد شده، گفت: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند که از تمام مردم تقاضا می‌شود.

کشف ۵ فقره سرقت در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری یک سارق سابقه دار و اعتراف وی به ۵ فقره سرقت محتویات داخل خودرو خبر داد.

سرهنگ جمشید باقری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در شهر همدان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای پلیسی، یک سارق در این خصوص شناسایی و مشخص شد، نامبرده ساکن یکی از شهرهای مجاور بوده و دارای چندین سابقه کیفری است که متهم در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان اظهار داشت: متهم در بازجویی‌های فنی و تخصصی، به ۵ فقره سرقت محتویات خودروهای پارک شده شهروندان در حاشیه خیابان‌ها و کوچه‌های خلوت اعتراف کرد.

سرهنگ باقری با اشاره به کشف اقلام مسروقه قابل توجه از مخفیگاه متهم، گفت: با تلاش مأموران تجسس کلانتری ۱۳، مالباختگان شناسایی و به کلانتری دعوت شدند و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق حین قطع درختان در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری یک سارق حین قطع درختان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: در پی چند فقره سرقت از باغات شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ ملایر قرار گرفت.

وی افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی دقیق، محل اختفای سارق شناسایی و نامبرده حین قطع درختان به همراه یک دستگاه وانت دستگیر شد.

سرهنگ سلگی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه فرد دستگیر شده دارای سوابق متعدد در زمینه‌های مواد مخدر و سرقت می‌باشد، افزود: متهم در تحقیقات فنی و تخصصی، به ۴ فقره سرقت اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.